Μέσα σε 21 μόλις χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, έχει φτάσει να διαθέτει 225 καταστήματα, πέντε κέντρα διανομής και περισσότερους από 6.500 εργαζομένους, ενώ το 2019 συνεργάστηκε με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές τροφίμων.
Ο λόγος για την εταιρεία Lidl Ελλάς που στηρίζει δυναμικά τη χώρα μας, ενώ συνεχίζει να επενδύει αδιάκοπα στην Ελλάδα, έχοντας συνδεθεί ανεξίτηλα με τους Έλληνες καταναλωτές, τους προμηθευτές αλλά και ευρύτερα την ελληνική κοινωνία.
Μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 350 εκατ. ευρώ έως το 2023
Με στόχο να ισχυροποιήσει την παρουσία της στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει σχεδιάσει ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 350 εκατ. ευρώ, έως το 2023.
Θυμίζουμε πως η Lidl Ελλάς, όλα τα τελευταία χρόνια αναβάθμισε πλήρως τη σχέση της με τον Έλληνα καταναλωτή, εκσυγχρόνισε τα καταστήματά της με την τελευταία γενιά της τεχνολογίας σ’ όλες τις διαδικασίες, αυξάνοντας παράλληλα και το target group των πελατών της.
Επόμενος στόχος λοιπόν είναι η περαιτέρω επέκταση του δικτύου της: Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα ανοίξει ένα νέο κατάστημα στα Πετράλωνα και έως τον προσεχή Φεβρουάριο θα έχει ανοίξει ένα νέο στο Κερατσίνι. Το 2021 θα προστεθούν τέσσερα ακόμη καταστήματα, ενώ το 2022 πέντε νέα, οπότε έως το 2023 θα έχουν ανοίξει 11 νέα καταστήματα. Παράλληλα, η Lidl Ελλάς προγραμματίζει να εγκαινιάσει ένα νέο υπερσύγχρονο εφοδιαστικό κέντρο στην Αττική, με στόχο την εξυπηρέτηση του διαρκώς αυξανόμενου δικτύου της, αλλά και να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών.
Στόχος της εταιρείας είναι να προσθέσει στο δίκτυό της νέα σημεία πώλησης, δίνοντας βάση στον αστικό ιστό της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης (με μίνιμουμ χώρο πώλησης 800τ.μ. & χώρο στάθμευσης), αλλά παράλληλα και στη νησιωτική χώρα.
Θυμίζουμε ότι από τα 225 καταστήματα στην Ελλάδα, σχεδόν όλα είναι ιδιόκτητα, τακτική που παρέχει την απόλυτη ευχέρεια για τη διαμόρφωση των καταστημάτων σύμφωνα με το μοντέλο που επιθυμεί η εταιρεία. Το 2019 ο κύκλος εργασιών της Lidl Ελλάς ήταν αυξημένος κατά 8,8% έναντι του 2018, ενώ θετικά κινείται και το 2020.
Η σχέση με τους προμηθευτές
Συνεργάστηκε το 2019 με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές τροφίμων με τους οποίους όλα αυτά τα χρόνια έχει «χτίσει» σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αγαστής συνεργασίας σε πολλά επίπεδα.
Η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα αλλά και το «διαβατήριο» ώστε τα προϊόντα των Ελλήνων προμηθευτών να ταξιδεύουν σε 28 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η αλυσίδα, προβάλλοντας τα ελληνικά προϊόντα και την ελληνική κουζίνα μέσα από τις θεματικές εβδομάδες Eridanous.
Βοηθά δηλαδή τους Έλληνες προμηθευτές να διευρύνουν το πελατολόγιό τους, μπαίνοντας – με το διαβατήριο της Lidl – σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές αγορές, προβάλλοντας τα προϊόντα τους σε δεκάδες εκατομμύρια καταναλωτών.
Μέσα από αυτή την προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων και την υποστήριξη των τοπικών προϊόντων, ο τζίρος των ελληνικών εταιρειών, από την εξαγωγή ελληνικών προϊόντων για τις θεματικές εβδομάδες Eridanous ανήλθε σε 51 εκατ. ευρώ για το έτος 2019, πετυχαίνοντας αύξηση 28% την τελευταία διετία.
Θυμίζουμε ότι η Lidl Ελλάς συνεχίζει να έχει την ταχύτερη εξόφληση στους προμηθευτές και παραγωγούς της, με το μέσο όρο να παραμένει στις 62 ημέρες, όταν ο μέσος όρος στο σύνολο του κλάδου είναι 122 ημέρες.
Θέσεις εργασίας – Ανθρώπινο Δυναμικό
Τον Μάρτιο του 2020 η εταιρεία χορήγησε έκτακτη παροχή ποσού ύψους 1,8 εκατ. ευρώ σε όλους τους εργαζομένους, ανεξαρτήτως βαθμίδας, ως επιβράβευση των προσπαθειών τους για την εξασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της επιχείρησης στην πρωτοφανή και συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19. Συνάμα, μέσα στην περίοδο του lockdown η εταιρεία προχώρησε σε 450 νέες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.