Κρι Κρι: Στα 57,4 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το α΄ εξάμηνο 2019

Κρι Κρι: Στα 57,4 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το α΄ εξάμηνο 2019

Σε 57,40 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος Κρι Κρι το πρώτο εξάμηνο 2019 έναντι 51 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2018 αυξημένες κατά 12,6%.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, τα μικτά κέρδη της ανήλθαν στα 22,40 εκατ. ευρώ έναντι 21,43 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2018.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 12,23 εκατ. ευρώ έναντι 11,71 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2018.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 10,50 εκατ. ευρώ έναντι 10,17 εκατ. ευρώ το εξάμηνο 2018.

 

Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 7,64 εκατ. ευρώ, έναντι 7,36 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2018.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2019 ανήλθαν σε 12,82 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 5,6%. Παρά την ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής, με την προσθήκη περισσότερων από 950 νέων σημείων πώλησης και τη σημαντική επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού, οι πωλήσεις επηρεάστηκαν έντονα αρνητικά από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου, και συνεχίστηκαν μέχρι και τα μέσα Μαΐου.

Ωστόσο, η κατάσταση αυτή αντιστράφηκε στους επόμενους μήνες, Ιούνιο έως Αύγουστο, και πλέον οι εγχώριες πωλήσεις παγωτού εμφανίζονται αυξημένες προοδευτικά κατά περίπου +6%.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2019 ανήλθαν σε 21,80 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 7,4%. Η εταιρεία συνεχίζει την εστίασή της στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών, με έντονη διαφημιστική επικοινωνία και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες, ενώ παράλληλα, επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της ώστε να απευθύνεται σε ευρύτερη καταναλωτική βάση.

Στο πλαίσιο αυτό, προσφάτως προχώρησε σε είσοδο στην κατηγορία βρεφικού γιαουρτιού. Συνολικά το μερίδιο της ΚΡΙ ΚΡΙ στην ελληνική αγορά γιαουρτιού άγγιξε το 16,1% (+0,9π.μ), διατηρώντας την 2η θέση [IRI σε όγκο, Ιούλιος 2019].

Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +35,8%), με την εταιρεία να αξιοποιεί τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης και να επεκτείνει τις υπάρχουσες συνεργασίες, ενώ οι εξαγωγές ξεπερνούν το 39% των συνολικών πωλήσεων.