Το ελληνικό καλοκαίρι είναι εδώ και μάλιστα στην… υπέρτατη μορφή του, με τις θερμοκρασίες να «χτυπούν» 40άρια! Το καλοκαίρι στην Ελλάδα είναι μαγικό, όμως μέσα στην αποπνικτική ατμόσφαιρα της πόλης ή των τοίχων του σπιτιού, ένα καλό κλιματιστικό, είναι όχι μόνο απαραίτητο, αλλά απολύτως ζωτικής σημασίας.
Εδώ και χρόνια, το όνομα Fujitsu έχει γίνει συνώνυμο με το ελληνικό καλοκαίρι, «συνοδεύοντας» και ενώνοντας οικογένειες και ανθρώπους κάθε ηλικίας στην πιο hot εποχή του χρόνου.
Τίποτα δε συγκρίνεται με το ελληνικό καλοκαίρι, ειδικά όταν συνοδεύεται από τη «συντροφιά» και τη σιγουριά της εγγύησης που ακούει στο όνομα Fujitsu. Ένα κλιματιστικό που «διαβάζει» το κλίμα και αναλόγως προσαρμόζεται. Αποστολή του; Να κάνει ακόμη πιο ευχάριστο το ελληνικό καλοκαίρι σε όλους.
Το όνομα Fujitsu είναι πλέον μια κλασική αξία στην κατηγορία των κλιματιστικών, έχοντας «γράψει» στις προτιμήσεις του Έλληνα καταναλωτή.
Τα χαρακτηριστικά που κάνουν το brand Fujitsu να ξεχωρίζει, καθιστώντας το leader στην αγορά είναι πολλά, ορισμένα φανερά, ορισμένα όχι. Χαρακτηριστικά και στοιχεία ποιότητας, που βρίσκονται βαθιά χαραγμένα στο DNA του brand.
Από την ποιότητα των υλικών, έως το design, την υψηλή τεχνολογία, το σχεδιασμό, αλλά πάνω απ' όλα την αξιοπιστία και την προσαρμοστικότητα.
Πάνω σ' αυτό το ιδιαίτερο «γονιδίωμα» βασίστηκε και η φετινή επικοινωνία της Fujitsu, που θέλοντας να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, δημιούργησε μία ξεχωριστή και… αφαιρετική καμπάνια.
Μέσα σε 10 μόνο δευτερόλεπτα, καταφέρνει να επικοινωνήσει το κύρος και τις αξίες του brand, χωρίς την παρουσίαση κλιματιστικών ούτε και των χαρακτηριστικών τους.
Το brand Fujitsu είναι η λύση κλιματισμού που θα κρατήσει «επ' άπειρον», γεγονός που απεικονίζεται και στο ίδιο του το λογότυπο, που συμβολίζει τις άπειρες δυνατότητες και την αντοχή στο χρόνο.
Το κλιματιστικό Fujitsu, ήρθε για να μείνει, είναι «φίλος» παντοτινός, όχι περιστασιακός, όχι παροδικός και ευκαιριακός. Το κυριότερο; Αντέχει στο χρόνο και στις εποχές!
Η μεταμόρφωση του συμβόλου του άπειρου στο σύμβολο του λογοτύπου της Fujitsu παράλληλα με το μήνυμα «Λίγα πράγματα είναι σχεδιασμένα για να κρατήσουν για πάντα» και την υπογραφή «Δυνατότητες στο άπειρο», εντύπωσαν το μήνυμα στη συνείδηση του κοινού. Σε αυτό βοήθησε το έντονο κόκκινο χρώμα και η επιβλητική μουσική επένδυση.
Ειδικά για τα δελτία καιρού, η Fujitsu δημιούργησε εναλλακτική έκδοση του τηλεοπτικού, όπου σύμβολα καιρικών φαινομένων εναλλάσσονταν μεταξύ τους και στο τέλος μεταμορφώνονταν στο σύμβολο Fujitsu. Το μήνυμα που συνόδευε το σποτ ήταν «Είναι καιρός να σταματήσει να σε νοιάζει ο καιρός».
Τα κλιματιστικά Fujitsu ξεχωρίζουν για το design, για τις compact διαστάσεις και για τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες που δημιουργούν την ιδανική ατμόσφαιρα σε κάθε χώρο.
Τα πιο ξεχωριστά είναι η λειτουργία Follow me, χάρη στην οποία ο χρήστης απολαμβάνει την επιθυμητή θερμοκρασία όπου κι αν βρίσκεται μέσα στο σπίτι, τα φίλτρα ενεργού άνθρακα και τα φίλτρα ιόντων και κατεχίνης μήλου που καθαρίζουν την ατμόσφαιρα και παρέχουν φρέσκο και υγιεινό αέρα, ο έλεγχος του κλιματιστικού από το smartphone και η αθόρυβη λειτουργία και των κλιματιστικών, αλλά και της εξωτερικής μονάδας.
Σε συνδυασμό με την εγγύηση που προσφέρει το όνομα της FG Europe, η οποία εδώ και 31 χρόνια έχει χτίσει μία σχέση εμπιστοσύνης με τον Έλληνα καταναλωτή, τότε τα κλιματιστικά Fujitsu αποτελούν την πιο ενδεδειγμένη και ποιοτική λύση με… δυνατότητες στο άπειρο.