Το «κλειδί» για την επιτυχία στις εξαγωγές βρίσκεται στην πληροφορία, που «είναι το πετρέλαιο το οποίο κινεί τις επιχειρήσεις στη νέα χιλιετία», επισήμανε ο εκτελεστικός διευθυντής πωλήσεων της ICAP, Σέρκος Κουγιουμτζιάν, μιλώντας από το βήμα του 8ου ExportSummit, που διοργανώνει σήμερα Παρασκευή σε υβριδική μορφή στη Θεσσαλονίκη ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βόρειας Ελλάδας (ΣΕΒΕ), με θέμα «Awareness: A Key Factor to Success».
Όπως επισήμανε, οι επιχειρήσεις χρειάζονται περισσότερες και έγκυρες πληροφορίες, αφού όπως διευκρίνισε, τα πολλά και ασφαλή δεδομένα εξασφαλίζουν πιο σωστές αποφάσεις, αυξημένες πωλήσεις και έτσι υψηλότερα κέρδη, και μικρότερο ρίσκο.
Από την πλευρά της η εντεταλμένη σύμβουλος της Enterprise Greece, Μπέτυ Αλεξανδροπούλου, στη διαδικτυακή της τοποθέτηση στο συνέδριο επισήμανε τη σημασία που δίνει ο οργανισμός για την παροχή πληροφόρησης και εκπαίδευσης στις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις.
Συμμετοχή 12.500 στελεχών
Σημείωσε, ότι στη διάρκεια της πανδημίας διοργανώθηκαν webinars στα οποία συμμετείχαν 12.500 στελέχη εταιρειών και γνωστοποίησε ότι σε συνεργασία με τα γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελλάδας στο εξωτερικό, σχεδιάζονται από κοινού υπηρεσίες για τους εξαγωγείς. Στο πλαίσιο αυτό, υπογράμμισε ότι στην περίοδο της πανδημίας της covid-19, υλοποιήθηκαν οκτώ ψηφιακές εκθέσεις σε κλάδους όπως-μεταξύ άλλων-αυτοί των άμυνας, δομικών υλικών και του ιατρικού εξοπλισμού.
Αναφερόμενη στα άμεσα σχέδια του οργανισμού, τόνισε ότι διοργανώνεται η συμμετοχή των ελληνικών εταιρειών σε εκθέσεις όπως αυτές των Anuga και Expo στο Ντουμπάι. Μεταξύ άλλων, γνωστοποίησε ότι αναβαθμίζεται η συνεργασία του Enterprise Greece με την ebay, όπου ελληνικές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων θα μπορούν να μετέχουν στην e-exports academy.