Και όμως, η Coca Cola αλλάζει…

Και όμως, η Coca Cola αλλάζει…

Του Απόστολου Σκουμπούρη

Τη νέα ολιστική της στρατηγική που περιλαμβάνει το σεβασμό στο περιβάλλον, τη δέσμευση συντονισμένης ανακύκλωσης, το σεβασμό και τη «φροντίδα» των υδάτινων πόρων αλλά και την παραγωγή νέων ροφημάτων φυτικής προέλευσης παρουσίασε χθες το βράδυ στην Αθήνα η Coca Cola.

Πρόκειται για την παγκόσμια στρατηγική «Total Beverage Company» η οποία προσαρμόζεται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελλάδας και θα γίνει η… σημαία του ομίλου όλα τα προσεχή χρόνια.

Το συνολικό όραμα της εταιρείας παρουσιάστηκε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Παράλληλα, ο κ. Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον εστίασε στην ανάπτυξη που σηματοδοτεί η νέα στρατηγική για την τοπική παραγωγή και τον τρόπο που υπηρετείται από τις επενδύσεις στη χώρα, και ιδιαίτερα από το Σχηματάρι mega-plant.

Ο κ. Παπαχρήστου τόνισε πως η Coca Cola 3Ε είναι μια ελληνική πολυεθνική με πάνω από 35.000 εργαζόμενους ενώ ούσα στις κορυφαίες 15 εταιρείες της χώρας αντιπροσωπεύει το 0,5% του ΑΕΠ της Ελλάδος, εξάγοντας σήμερα προϊόντα σε 11 χώρες. Επίσης, αναφέρθηκε στο νέο παραγωγικό και διανεμητικό μοντέλο που έχει ένα χαρτοφυλάκιο πάνω από 500 διαφορετικά προϊόντα, όπου όμοιό του δεν υπάρχει στην αγορά.

Η νέα ολιστική προσέγγιση της Coca Cola φιλοδοξεί να συμβάλει στην παγκόσμια αλλαγή κουλτούρας που λαμβάνει χώρα, μέσω στροφής σε προϊόντα και ροφήματα απαλλαγμένα από κάθε «ενοχοποιημένη» ουσία.

Τα νέα προϊόντα και η είσοδος στα προϊόντα φυτικής προέλευσης

Στο πλαίσιο της «στροφής» σε φυτικά προϊόντα και ροφήματα, η εταιρεία παρουσίασε χθες τη σειρά AdeΖ που σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας στην κατηγορία των ροφημάτων φυτικής προέλευσης, με θρεπτικές ιδιότητες.

Η νέα σειρά διατίθεται με το πρωτοποριακό, 100% ανακυκλώσιμο μπουκάλι Plant Bottle, φτιαγμένο από 30% από φυτικά υλικά. Στον ίδιο άξονα άλλωστε ήταν και η προ μηνών παρουσίαση της νέας σειράς Fuzetea, που συνδυάζει εκχυλίσματα τσαγιού, από 100% βιώσιμες καλλιέργειες, χυμό φρούτων και αρωματικά φυτά.

Επίσης, στο πλαίσιο της ανανέωσης της κατηγορίας των αναψυκτικών, λανσάρει στην Ελλάδα, Fanta πορτοκαλάδα, με 30% λιγότερη ζάχαρη και 20% χυμό πορτοκάλι, Fanta πορτοκαλάδα και λεμονάδα Zero, χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, Sprite Zero Λεμόνι Μέντα, καθώς και δύο νέες γεύσεις Schweppes, με Λεμόνι και Μαστίχα-Μέντα, χωρίς ζάχαρη, γεύση εμπνευσμένη από την Ελλάδα και διαθέσιμη μόνο στη χώρα μας.

Η δέσμευση για το περιβάλλον

Στη νέα ολιστική στρατηγικής περιλαμβάνει και δέσμευση για τη διαφύλαξη υδάτινων πόρων αλλά και γενικευμένο πρόγραμμα ανακύκλωσης, που θα υπερκαλύπτει κάθε συσκευασία που παράγει ο όμιλος παγκόσμια.

Όπως τόνισε χθες το βράδυ η κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα «έχοντας αναλάβει παγκόσμια δέσμευση να επιστρέψει στη φύση και στις τοπικές κοινότητες το 100% του νερού που χρειάζεται για την παραγωγή των προϊόντων της, μέχρι το 2020, το πέτυχε τέσσερα χρόνια νωρίτερα, επιστρέφοντας το 115%».

Στην Ελλάδα η εταιρεία υλοποιεί εδώ και πολλά χρόνια το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», που έχει συμβάλει ουσιαστικά στη μείωση του φαινομένου της λειψυδρίας, σε 32 ελληνικά νησιά.

Ανακύκλωση

Όπως τόνισε η κα Ηλιοπούλου, η παγκόσμια δέσμευση της Coca-Cola είναι, για κάθε συσκευασία που προωθεί στην αγορά, να συλλέγει και να ανακυκλώνει άλλη μία, μέχρι το 2030, είτε δική της συσκευασία, είτε άλλης εταιρείας… Επίσης, έως το 2030 ο στόχος είναι οι συσκευασίες των προϊόντων της να προέρχονται κατά μέσο όρο, από 50% ανακυκλωμένη ύλη.