Οι ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στο λιανεμπόριο λόγω της πανδημικής κρίσης επηρέασαν αρνητικά τα οικονομικά μεγέθη της Jumbo κατά τον Φεβρουάριο, με τις πωλήσεις του Ομίλου να καταγράφουν πτώση κατά περίπου 34% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
Αυτό σημαίνει ότι οι συνολικές απώλειες τζίρου, για το πρώτο δίμηνο της νέας χρονιάς εκτιμώνται στο -19%, από -0,6% κατά τον σχετικά αισιόδοξο Ιανουάριο του 2021.
Όπως σημειώνει ο Όμιλος, πέρυσι τον Φεβρουάριο 2020 όλα τα καταστήματα σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ήταν ανοιχτά, ενώ επιπλέον, οι πωλήσεις για τον μήνα αυτό είχαν επηρεαστεί θετικά λόγω της εποχικότητας του εορτασμού των Αποκριών όπου ολοκληρώθηκε αρχές Μαρτίου.
Φέτος, τον Φεβρουάριο του 2021, από το δίκτυο των 52 καταστημάτων στην Ελλάδα, 30 καταστήματα στις «κόκκινες» περιοχές της Ελλάδας (Αττική, Πάτρα, Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη) παρέμειναν κλειστά κατά μεγαλύτερο μέρος του μήνα.
Κατά συνέπεια, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας - χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές - παρουσίασαν μείωση κατά 55% περίπου σε σχέση τον περσινό Φεβρουάριο.
- Κύπρος: Την 8η Φεβρουαρίου 2021 όλα τα καταστήματα ξεκίνησαν και πάλι να λειτουργούν. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση -20% περίπου, σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2020.
- Βουλγαρία: Λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo. Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +10% περίπου κατά τον Φεβρουάριο 2021.
- Ρουμανία: Λειτούργησαν όλα τα 14 καταστήματα Jumbo στη χώρα, σημειώνοντας αύξηση κατά +22% περίπου σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2020 όπου λειτουργούσε ο ίδιος αριθμός καταστημάτων.