Μεταξύ 25 και 28 εκατ. ευρώ αναμένει την επίπτωση σε επίπεδο EBITDA από την πανδημία η Intralot το 2020, τονίζοντας ότι αυτή είναι η «βέλτιστη εκτίμηση» σε ανακοίνωσή της προς το χρηματιστήριο την Τρίτη, ύστερα από ερώτηση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς. Στην ίδια ανακοίνωση η εταιρεία σημειώνει πως «πέρα από την εκτίμηση των επιπτώσεων της πανδημίας στον κύκλο εργασιών μας, εστιάσαμε στο να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατό μέσο που θα μπορούσε να συμβάλει στον περιορισμό του αντικτύπου.
Ως εκ τούτου, οι εκτιμήσεις μας, για τον αντίκτυπο σε επίπεδο EBITDA για το οικονομικό έτος, περιλαμβάνουν τα οφέλη που προκύπτουν στις θυγατρικές του Ομίλου από τη συμμετοχή τους σε κάθε διαθέσιμο πρόγραμμα κυβερνητικής στήριξης αναφορικά με αναστολές προσωπικού».
Και συνεχίζει στην ανακοίνωσή της η Intralot:
«Εκτός από τη συμμετοχή σε προγράμματα κυβερνητικής στήριξης προσωπικού, ο Όμιλος έλαβε επίσης μέτρα για να περιορίσει τα λειτουργικά του έξοδα σε όλες τις επιχειρήσεις του, όπως την εκ νέου διαπραγμάτευση όρων με προμηθευτές ή τον περιορισμό των ταξιδιών στα απολύτως απαραίτητα για όλη τη διάρκεια του 2020.
Επίσης, επικεντρωθήκαμε στη διασφάλιση της ρευστότητας αξιοποιώντας προγράμματα κυβερνητικής στήριξης στις διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Βρισκόμαστε σε στενή συνεργασία με τους πελάτες μας ώστε να αξιολογήσουμε τις ανάγκες τους και να τους βοηθήσουμε να ανταπεξέλθουν στον αντίκτυπο της πανδημίας αλλά και να επιτύχουμε χρονική μετάθεση των προγραμματισμένων επενδύσεών μας ύψους έως και €12 εκατ.
Η υγεία και ασφάλεια της ομάδας μας παραμένει ζήτημα ύψιστης σημασίας. Για το λόγο αυτό συμμορφωθήκαμε πλήρως με όλα τα μέτρα που έλαβαν οι τοπικές κυβερνήσεις. Για παράδειγμα, η Intralot SA, κατά τα περιοριστικά μέτρα του Μαρτίου (lockdown) στην Ελλάδα πέρασε άμεσα σε καθεστώς αυξημένης τηλεργασίας, με σχεδόν το 70% του προσωπικού να παραμένει σε καθεστώς τηλεργασίας και μετά την άρση της πρώτης δέσμης περιοριστικών μέτρων (lockdown) όταν οι κυβερνητικές προδιαγραφές αναφέρονταν σε όρια της τάξης του 50%.
Οι συναντήσεις με φυσική παρουσία αντικαταστάθηκαν από τηλεδιασκέψεις και οι διαδικασίες ένταξης και εκπαίδευσης νέων υπαλλήλων διεξάγονται πλέον διαδικτυακά για όλο τον Όμιλο χωρίς επιπτώσεις στην απόδοση και τα ποιοτικά πρότυπα της εταιρείας».