Ακολουθώντας τις τάσεις της αυτοκίνησης και τις επιταγές του ανταγωνισμού, ο οποίος γίνεται ολοένα πιο σκληρός, η Hyundai ανακοίνωσε ότι μεταθέτει στο επίκεντρο του σχεδιασμού της την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Με τον τρόπο αυτό, η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία εγκαταλείπει την προσήλωσή της στην τεχνολογία που βασίζεται σε κυψέλες καυσίμου και θα επιδιώξει να απαντήσει στην Tesla και τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν άλλες εταιρείες του κλάδου, όπως η Toyota.
Ανάμεσα στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα που σχεδιάζει η Hyundai, ξεχωριστή θέση θα έχει ένα σεντάν που θα έχει αυτονομία τουλάχιστον 500 χιλιομέτρων και αναμένεται να κυκλοφορήσει ως το 2021 -αλλά και μια ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου Kona, του μικρού SUV της εταιρείας, με αυτονομία 390 χιλιομέτρων, το οποίο αναμένεται στο πρώτο μισό του 2018.
Συνολικά, μέχρι τις αρχές της επόμενης δεκαετίας, η Hyundai και η θυγατρική της Kia, στις οποίες αντιστοιχεί το ένα πέμπτο των παγκόσμιων πωλήσεων, θα παράγουν 31 μοντέλα με τεχνολογία φιλική προς το περιβάλλον -ανάμεσά τους και 8 με ηλεκτροκίνηση.
«Ενισχύουμε τη φιλική προς το περιβάλλον στρατηγική μας, επικεντρώνοντας στα οχήματα με ηλεκτροκίνηση», δήλψσε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Lee Kwang-guk.