Το έργο αναβάθμισης υποδομών ΙΤ της Marks and Spencer, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση & βελτίωση του Customer Experience, ολοκλήρωσε η Nova.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, σε συνεργασία με τη Nova, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε το έργο αναβάθμισης υποδομών ΙΤ που αφορούν τον τομέα υπηρεσιακής συνέχειας καθώς και την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με σκοπό την αναβάθμιση του Customer Experience.
Το έργο περιελάμβανε μεταξύ άλλων, υπηρεσίες διασύνδεσης σε MPLS και Internet δίκτυα με εφεδρεία πολλαπλών κυκλωμάτων, WiFi στα καταστήματα, διαχωρισμό και προτεραιοποίηση κίνησης στις διασυνδέσεις, επικοινωνία με κεντροποιημένη Customer Experience Music App, Business Continuity Cloud Back up και Disaster Recovery Connection services.
Επιπλέον, με στόχο τη μείωση του ρίσκου, τα M&S ανέθεσαν την εποπτεία και τη διαχείριση υποδομών ΙΤ ζωτικής σημασίας στους πιστοποιημένους μηχανικούς τεχνικής εξυπηρέτησης της Nova, που θα υποστηρίζουν το δίκτυο της 24x7x365. Με αυτό τον τρόπο κατάφεραν να διατηρήσουν την πολυπλοκότητα των υποδομών τους στο επιθυμητό επίπεδο και να εστιάσουν τις προσπάθειές τους σε αυτό που κάνουν καλύτερα, την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ρουχισμού.