Στην πρώτη θέση βρέθηκε η MLS στην ελληνική αγορά των tablets, τόσο σε τεμάχια, όσο και σε τζίρο για το σύνολο του 2017.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, βάσει των επίσημων στοιχείων της GfK για το σύνολο του 2017- η MLS είναι No1 Brand στα tablets σε τεμάχια και τζίρο, με μερίδια 24,9% και 22,3% αντίστοιχα. Τόσο στα tablets όσο και στα υπόλοιπα MLS προϊόντα (Smartphones, Magic, Easy, Super Smart TVs, Πλοηγοί) είναι ενσωματωμένη η MAIC (Mls Artificial Intelligence Center), η προσωπική ψηφιακή βοηθός που εξελίσσεται συνεχώς και γίνεται ολοένα εξυπνότερη κάνοντας την ζωή μας πιο εύκολη (Making Life Simple).
Σημειώνεται ότι η ελληνική ερευνητική ομάδα της MLS, ετοιμάζει νέες διεθνείς καινοτομίες και προϊόντα για το 2018, τα οποία θα παρουσιάσει, αρχικά, στην ελληνική αγορά ενώ θα απευθυνθούν και σε άλλες επιλεγμένες αγορές στο εξωτερικό, υπηρετώντας το Making Life Simple και εκτός ελληνικών συνόρων.