O τεχνολογικός κολοσσός Microsoft προσέγγισε την Pinterest τους τελευταίους μήνες σχετικά με μια πιθανή συμφωνία για την απόκτηση της εταιρείας κοινωνικών μέσων, σύμφωνα με την εφημερίδα Financial Times.
Ωστόσο, οι διαπραγματεύσεις επί της ύψους 51 δισεκατομμυρίων δολαρίων πρότασης δεν συνεχίζονται επί του παρόντος.
Η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης Pinterest, που δημιουργεί έσοδα τοποθετώντας διαφημίσεις δίπλα στις «καρφίτσες» ή δημοσιεύσεις που ανεβάζουν στον ιστότοπο οι χρήστες, είχε αναφέρει ότι πρόσθεσε αριθμό ρεκόρ 100 εκατομμυρίων μηνιαίων ενεργών χρηστών το 2020.
Από την πλευρά της, η Microsoft ακολουθεί μια στρατηγική εξαγοράς που στοχεύει στη συγκέντρωση ενός χαρτοφυλακίου ενεργών διαδικτυακών κοινοτήτων, που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν συνδυαστικά με την δική της πλατφόρμα cloud, το Azure Cloud Platform.
Η Pinterest, της οποίας η αγοραία αξία έχει αυξηθεί περισσότερο από 600% κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορονοϊού, έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι επιθυμεί να παραμείνει ανεξάρτητη εταιρεία.
Μια συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών θα είχε επίσης φέρει σε δοκιμασία την κυβέρνηση Μπάιντεν, αναφορικά με το κατά πόσο είναι διατεθειμένη να επιτρέψει σε ισχυρές εταιρείες τεχνολογίας να συνάψουν συμμαχίες που θα τις γιγαντώσουν παραπάνω. Υπενθυμίζεται ότι η Microsoft είχε δείξει ενδιαφέρον και για την Tik Tok, όμως οι συζητήσεις δεν προχώρησαν.
Επιπλέον, η αυξανόμενη τιμή της μετοχής της Pinterest θα αποτελούσε επίσης εμπόδιο στη Microsoft, καθώς οι μετοχές της έχουν ενισχυθεί σχεδόν κατά 80% αφού έφτασαν στη χαμηλότερη τιμή εν μέσω πανδημίας, αν και η αγοραία αξία της Pinterest αντιστοιχεί μόνο στο σχεδόν 3% των 1,83 τρισ. δολαρίων κεφαλαιοποίησης της Microsoft.
Η Microsoft έχει πραγματοποιήσει πολλές εξαγορές τα τελευταία χρόνια. Εκτός από την αγορά του επαγγελματικού ιστότοπου LinkedIn για 26 δισ. δολάρια το 2016, η πιο πρόσφατη εξαγορά της ήταν η ιδιωτική εταιρεία τυχερών παιχνιδιών ZeniMax για 7,5 δισ. δολάρια, η οποία έγινε πέρσι.
Η Pinterest και η Microsoft δεν ήταν διαθέσιμες για σχόλια, αναφέρουν οι Financial Times.