Το πρόγραμμα περικοπής δαπανών σε συνδυασμό με την αυξημένη ζήτηση για τις οικοσυσκευές της -κυρίως στην αγορά της Βόρειας Αμερικής- οδήγησαν κατά 21% υψηλότερα τα κέρδη της σουηδικής Electrolux στο δεύτερο τρίμηνο.
Σύμφωνα με το MarketWatch, τα καθαρά κέρδη έφθασαν σε 1,31 δισ. σουηδικές κορόνες (157,8 εκατ. δολάρια) στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου έναντι 1,08 δισ. που ήταν στο δεύτερο τρίμηνο του 2016.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5%, στα 31,5 δισ. κορόνες έναντι 29,98 δισ. πέρυσι, κυρίως χάρη στις ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους ενισχύθηκε στο 6,2% από 5,2%.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η ζήτηση στην Ευρώπη κινείται ανοδικά, ενώ «αναιμική» εμφανίζεται στις αγορές της Βρετανίας, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Συνολικά για το 2017, η Electrolux αναμένει άνοδο πωλήσεων περίπου 1% στην Ευρώπη και 3%-4% στη Βόρεια Αμερική.