Καθώς εδώ στην Ελλάδα οι φορολογικές αρχές προσπαθούν να υποχρεώσουν τους influencers που αποκτούν σημαντικά έσοδα μέσω των κοινωνικών δικτύων να πληρώσουν τους φόρους που τους αναλογούν, στην Κίνα τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά.
Η πίεση προς αυτή την κατηγορία χρηστών των κοινωνικών δικτύων που αποκτούν μεγάλο αριθμό ακολούθων οι οποίοι παρακολουθούν τα λεγόμενά τους, τις συνήθειές τους και όλη τους τη ζωή, δεν έχει σχέση τόσο με το αν αποκτούν κρυφά ή φανερά έσοδα προωθώντας προϊόντα και υπηρεσίες προς τους «ακολούθους» τους.
Όπως καταλαβαίνουμε διαβάζοντας τα ρεπορτάζ του διεθνούς και κινεζικού Τύπου, αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο τις αρχές και -θέλουν δεν θέλουν- και τις εταιρείες που διαχειρίζονται τα κοινωνικά δίκτυα είναι η πραγματική ταυτότητα των influencers και το τι λένε μέσω του διαδικτύου.