Εμπιστευτήκαμε την Ελλάδα την εποχή της κρίσης γιατί πιστεύουμε στις προοπτικές της αγοράς και στους Έλληνες καταναλωτές, επισημαίνει ο κ. Lin Bing, επικεφαλής του Καταναλωτικού Τομέα του κινεζικού κολοσσού της Huawei στην Ελλάδα, τονίζοντας ότι οι επενδύσεις της εταιρίας στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια δημιούργησαν νέες θέσεις εργασίας, κάτι που θα συνεχιστεί και στο μέλλον, καθώς αποτελεί μια πολύ σημαντική αγορά για τον Όμιλο.
Η Huawei με παρουσία στην Ελλάδα από το 2005 δραστηριοποιείται στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών και Τεχνολογικών Λύσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ICT) για τις επιχειρήσεις, ξεκίνησε πριν από το 2010 να δραστηριοποιείται και στον τομέα των κινητών τηλεφώνων και μόλις πριν 5 χρόνια λάνσαρε στην αγορά συσκευές με το δικό της πλέον brand name. Από μερίδιο αγοράς 4% το 2015 κατάφερε να κατακτήσει και να εδραιωθεί στην δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς με σταδιακή και σταθερή ανοδική πορεία αλλά και να βρεθεί στην πρώτη θέση της αγοράς τον Δεκέμβριο του 2017, σπάζοντας μια κατάταξη που είχε παγιωθεί για μια σειρά ετών.
Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Lin Bing, η Huawei ακολούθησε και στην Ελλάδα την παγκόσμια στρατηγική της, που εστιάζεται στην κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών με μεγάλη έμφαση στην καινοτομία, αλλά και ταυτόχρονα στην εξασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων που διατίθενται και την υπόσχεση για συνεχή εξέλιξη με γνώμονα τις προτιμήσεις και την εξεύρεση λύσεων για την καθημερινότητα του καταναλωτή.
Για την προώθηση των κινητών τηλεφώνων στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, δόθηκε έμφαση στην συνεργασία της Huawei με προσωπικότητες - «αγαπημένους ήρωες» όπως τους ονομάζει ο Lin Bing - που εμπνέουν το ευρύ κοινό, διότι είναι αυτοδημιούργητοι, ξεκίνησαν από χαμηλά και έφτασαν στην κορυφή, όπως ο Γιάννης Αντετοκούμπο που αποτέλεσε τον πρώτο επίσημο πρεσβευτή για παρουσίαση κινητού τηλεφώνου στην Ελλάδα.
Ο επικεφαλής του καταναλωτικού τομέα της Huawei στην Ελλάδα, που διεθνώς αποτελεί τον κορυφαίο παγκόσμιο προμηθευτή Τεχνολογικών Λύσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ICT) εξυπηρετώντας πάνω από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού, ερωτηθείς σχετικά επισημαίνει ότι οι προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης της αγοράς smart phones στην Ελλάδα είναι ακόμη σημαντικές, παρά την σημαντική τους διείσδυση τα τελευταία χρόνια. Όπως αναφέρει οι Έλληνες καταναλωτές αντικαθιστούν το κινητό τους τηλέφωνο σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από ότι ο μέσος ευρωπαϊκός όρος.