Του Χρήστου Ν. Κώνστα
Μετά από προσπάθειες τουλάχιστον 3 ετών και αφού προηγήθηκε η μακρά διαβούλευση με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), η Forthnet κατάφερε, να μπει στην αγορά των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.
Αμέσως μετά τη λήξη της συνεδρίασης στο Χρηματιστήριο, ανακοινώθηκε επισήμως η υπογραφή της συμφωνίας Forthnet με την Vodafone-Panafon Ανώνυμη Εταιρία Τηλεπικοινωνιών» για τη χονδρική πρόσβαση στο ραδιοδίκτυο της τελευταίας. Αυτό σημαίνει ότι η Forthnet θα μπορεί να διαθέτει στην ελληνική αγορά υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας και mobile internet, ως Mobile Virtual Network Operator (MVNO). H συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές θα είναι τετραετούς διάρκειας από την ημερομηνία έναρξης εμπορικής διάθεσης από τη Forthnet των ανωτέρω υπηρεσιών, που προβλέπεται για το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Προφανώς η συμφωνία αλλάζει σημαντικά την -ακριβή ακόμη σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη- ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών. Η είσοδος της Forthnet θα τονώσει περαιτέρω τον ανταγωνισμό στην αγορά κινητής τηλεφωνίας για μεγαλύτερο όφελος των καταναλωτών.
Με την υπογραφή της συμφωνίας ανάμεσα στις δύο πλευρές η Forthnet ετοιμάζεται να προσφέρει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020 και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας στους συνδρομητές της. Έτσι, η Forthnet αναπτύσσει ένα νέο πολύ σημαντικό πεδίο δραστηριότητας και θα παρέχει πλέον και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας με ανταγωνιστικά τιμολόγια προσφέροντας παράλληλα ακόμη περισσότερη οικονομία στο σύνολο των δαπανών του οικογενειακού προϋπολογισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόθεση της διοίκησης της Forthnet είναι να απευθυνθεί καταρχάς στο ευρύ πελατολόγιο της που καλύπτει το 16% της αγοράς (650.000 νοικοκυριά) και περισσότερες από 40.000 επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων και κάποιες από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα.
Ένα επιπλέον σημαντικό πλεονέκτημα που θα αξιοποιήσει η Forthnet είναι οι ήδη εκτεταμένες τηλεπικοινωνιακές υποδομές και επενδύσεις που διαθέτει ώστε να μπορεί σύντομα να διαθέσει υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας. Παράλληλα, ζώντας στην εποχή της σύγκλισης των υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας η διάθεση του αποκλειστικού περιεχομένου ψυχαγωγίας που διαθέτει και στα mobile devices μέσω υπηρεσιών mobile data, θα είναι ένα ακόμα όπλο για την προσέλκυση συνδρομητών