Μόλις με λίγα tweet κατάφερε ο Έλον Μασκ να φέρει τα πάνω κάτω στη Wall Street και να προκαλέσει μέχρι και την αναστολή διαπραγμάτευσης της μετοχής της εταιρείας του, Tesla.
Ο CEO της κατασκευάστριας εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων «βαρέθηκε» όσους διατηρούν μια παρωχημένη νοοτροπία απέναντι στις επενδύσεις και δήλωσε πως θέλει να βγάλει την Tesla από το χρηματιστήριο.
Τόνισε μάλιστα πως έχει εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση ώστε να βγάλει την εταιρεία με τιμή μετοχής στα 420 δολ. έτσι ώστε αν κάποιος θέλει να πουλήσει τις μετοχές του, να δεχτεί ένα πρίμιουμ και να αποχωρήσει ικανοποιημένος. Εξάλλου παλαιότερα είχε δηλώσει πως αν οι επενδυτές ανησυχούν για τη ρευστότητα στη μετοχή της Tesla, καλύτερα να μην έχουν στην κατοχή τους μετοχές της εταιρείας.
Πώς ένα τουίτ έφερε 11% κέρδη
Όλα ξεκίνησαν όταν ένα ρεπορτάζ των Financial Times έκανε γωστό πως η Σαουδική Αραβία συμμετέχει στον τεχνολογικό κολοσσό με ποσοστό που που κυμαίνεται από το 3% έως το 5%. Στην τρέχουσα τιμή της μετοχής της Tesla, η θέση του fund της Σαουδικής Αραβίας είναι μεταξύ $1,7δισ. και $2,9 δισ.
Am considering taking Tesla private at $420. Funding secured.
— Elon Musk (@elonmusk) August 7, 2018
Μετά από λίγη ώρα ο Έλον Μασκ έκανε μια ανάρτηση στο Twitter, γράφοντας πως εξετάζει το ενδεχόμενο να βγάλει την Tesla από το χρηματιστήριο με τιμή μετοχής τα 420 δολ., ενώ επεσήμανε πως «η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη».
Στη συνέχεια έγινε γνωστή και η επιστολή που απέστειλε στους εργαζόμενους της Tesla όπου εξηγεί τους λόγους για τους οποίους σκέφτεται να βγάλει την εταιρεία από τον Nasdaq.
Taking Tesla Privatehttps://t.co/kw4eHOJfBh
— Tesla (@Tesla) August 7, 2018
«Ο λόγος για να γίνει αυτό είναι να δημιουργηθεί το περιβάλλον για την καλύτερη λειτουργία της Tesla», έγραψε ο 47χρονος Μασκ στην επιστολή.
Σημείωσε ότι οι ισχυρές αναταράξεις στην τιμή της μετοχής της αυτοκινητοβιομηχανίας «αποσπούν πάρα πολύ την προσοχή» των εργαζομένων της Tesla, οι οποίοι είναι και μέτοχοι της εταιρείας.
Τέλος, δήλωσε ότι η συμμετοχή στο χρηματιστήριο «ασκεί τεράστια πίεση στην Tesla ώστε να λαμβάνει αποφάσεις που μπορεί μεν να είναι σωστές για ένα τρίμηνο, αλλά όχι δεν είναι απαραίτητα σωστές σε μακροπρόθεσμο επίπεδο».