Στο κλαμπ των ελάχιστων εταιρειών της χώρας – εισηγμένων και μη – που οι συνολικές πωλήσεις τους ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ πλέον η Folli Follie Group, καθώς ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 2015 ανήλθε στα 1,193 δισ. ευρώ, έναντι 998,1 εκατ. ευρώ το 2014, που μεταφράζεται σε αύξηση 19,5%.
Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας, η οποία το 2015 ανήλθε στα 238,5 εκατ. ευρώ σε σχέση με 202,4 εκατ. το 2014, μια αύξηση της τάξης του 17,9%.
Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε 265 εκατ. ευρώ, έναντι 223 εκατ. ευρώ το 2014, ήτοι αύξηση κατά 18,8%, ενώ τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 182,6 εκατ. ευρώ, έναντι 141,2 εκατ. ευρώ το 2014.
Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας
Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα:
Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 21,6% και ανήλθε σε 857 εκατ. ευρώ, έναντι 704,9 εκατ. ευρώ το 2014. Αντιπροσωπεύει το 71,8% του συνόλου.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε 239 εκατ. ευρώ έναντι 196 εκατ. το 2014, μια αύξηση ύψους 22%. Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 11,6% και ανήλθε σε 171,4 εκατ. ευρώ έναντι 153,5 εκατ. ευρώ το 2014. (Το 14,4% του συνόλου).
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε 16,1 εκατ. ευρώ αυξημένο σε σχέση με το 2014 κατά 23,7%. Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ενδυμάτων και υποδημάτων αυξήθηκε κατά 17,9% και ανήλθε σε 164,7 εκατ. ευρώ, ενώ το EBITDA του τομέα κατήλθε σε 9,8 εκατ., σε σχέση με 13,9 εκατ. το 2014.
Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Folli Follie Group σημείωσε: «Ο Όμιλος μας ολοκλήρωσε το 2015 επιτυγχάνοντας όλους τους επιχειρηματικούς και οικονομικούς στόχους που είχε θέσει. Όλοι οι επιχειρηματικοί κλάδοι του Ομίλου παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη και κερδοφορία σε ένα περιβάλλον με ιδιαίτερες προκλήσεις παγκοσμίως. Κατά την διάρκεια του Β΄εξαμήνου αντιμετωπίσαμε αποτελεσματικά την πρωτοφανή κρίση που ξέσπασε στην ελληνική αγορά.
Παράλληλα, ο Όμιλος όπως έχουμε ήδη αναφέρει, επενδύει διαρκώς στην ψηφιακή τεχνολογία προκειμένου να ανταποκριθεί στο νέο περιβάλλον που αναδύεται στο παγκόσμιο λιανεμπόριο καθώς και στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και αγορών. Την ίδια στιγμή παρακολουθούμε τις εξελίξεις και έχουμε διαμορφώσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να μπορούμε να προσαρμόζουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο ανάλογα με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς.
Παραμένουμε προσηλωμένοι στους στόχους μας και είμαστε αισιόδοξοι ότι και το 2016 θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε με επιτυχία παρόλο που διατηρούνται οι προκλήσεις στο εξωτερικό περιβάλλον που δραστηριοποιούμαστε. Πρωταρχικός μας στόχος παραμένει να συνεχίσουμε να οδηγούμε τον Όμιλο με ασφάλεια, προς όφελος των μετόχων και των εργαζομένων μας».