Ένα 3% των ετήσιων εσόδων του Facebook από τις διαφημίσεις διακυβεύεται εξαιτίας του σκανδάλου που αφορά τη διαρροή των προσωπικών δεδομένων των χρηστών της πλατφόρμας, σύμφωνα με έναν τεχνολογικό αναλυτή.
Σύμφωνα με το CNBC, ο κολοσσός κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αισθάνεται ότι αυτά τα χαμένα έσοδα, που κυμαίνονται από 1 δισ. μέχρι και 2 δισ. δολάρια, προκύπτουν από τις δημόσιες σχέσεις της Cambridge Analytica, σύμφωνα με τον Daniel Ives, τον υπεύθυνο στρατηγικής της GBH Insights.
Σύμφωνα με μια έρευνα της GBH που αντικατοπτρίζει την δημόσια αίσθηση απέναντι στο Facebook, η εταιρεία δεν έχει δεχτεί ιδιαίτερη ζημιά όσον αφορά τη φήμη της.
«Σχεδόν 15% από τους χρήστες έχει αποφασίσει να κλείσει το προφίλ της στην πλατφόρμα εξαιτίας του σκανδάλου», σημείωσε ο Ives.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, συνέχισε, είναι που οδήγησαν την εταιρεία να εκτιμήσει απώλεια στα έσοδά της. Από δω και πέρα, η GBH Insights υπολογίζει ότι η ζημία θα περιοριστεί.
Ο ίδιος ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg υπογράμμισε την σημασία των διαφημίσεων για το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας κατά τη διάρκεια της ανάκρισης του ενώπιον του Κογκρέσσου.
Σε απάντηση του στον Αμερικανό Γερουσιαστή, που ρώτησε για το πως λειτουργεί η πλατφόρμα από τη στιγμή που οι χρήστες δεν πληρώνουν για τις υπηρεσίες τους, ο Ζούκερμπεργκ απάντησε «από τις διαφημίσεις».
Στην ετήσια αναφορά που καταχωρήθηκε φέτος, το Facebook ανακοίνωσε: Το μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων μας στηρίζεται στην πώληση των διαφημίσεων μας στους εμπόρους».
Σύμφωνα με τον CEO, είναι άκρως σημαντικό να είναι το Facebook προσιτό σε όλους ώστε να ανταποκρινόμαστε στο στόχο μας που δεν είναι άλλος από το να βοηθάμε τους πάντες να επικοινωνούν μεταξύ τους και να φέρνουμε τον κόσμο πιο κοντά.