H αμερικανική εταιρεία λιανικών πωλήσεων ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε την εταιρεία διανομών Parcel, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί από καλύτερη θέση την Amazon στο κομμάτι του e-commerce.
H Parcel, η οποία είναι διανομέας "τελευταίου μιλίου" - δηλαδή παραδίδει πακέτα στον τελικό παραλήπτη - δραστηριοποιείται στη Νέα Υόρκη, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, και υπόσχεται "παράθυρο" χρόνου παράδοσης μόλις δύο ωρών.
"Σχεδιάζουμε να αξιοποιήσουμε τις υπηρεσίες παράδοσης τελευταίου μιλίου σε πελάτες στην πόλη της Νέας Υόρκης, τόσο για γενικά εμπορεύματα, όσο και για φρέσκα και κατεψυγμένα είδη", επεσήμανε σε ανακοίνωσή της η Wal-Mart.
Η Wal-Mart είχε ανακοινώσει τον περασμένο Ιούνιο ότι θα αγόραζε το online κατάστημα ειδών μόδας Bonobos για 310 εκατομμύρια δολάρια, την ίδια μέρα που η Amazon ανακοίνωσε την εξαγορά ύψους 13,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, των παντοπωλείων Whole Foods Market.
Η Wal-Mart αγόρασε επίσης το Jet.com για περίπου 3 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, στη μεγαλύτερη συμφωνία της ιστορίας για startup που ασχολείται με το e-commerce.
Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πλέον καταστεί καθεστώς στις επιλογές των καταναλωτών, αποσπώντας μάλιστα σημαντικά μερίδια από τα φυσικά καταστήματα, οι κολοσσοί του retailer προσπαθούν να λάβουν την καλύτερη θέση στην νέα πραγματικότητα ώστε να μην ξεπεραστούν από τις εξελίξεις.