Eurobank: Ολοκληρωμένο ψηφιακό δίκτυο προϊόντων - υπηρεσιών για ιδιώτες και επιχειρήσεις

Eurobank: Ολοκληρωμένο ψηφιακό δίκτυο προϊόντων - υπηρεσιών για ιδιώτες και επιχειρήσεις

Η Eurobank θέτει στη διάθεση των πελατών της ένα πλήρες ψηφιακό φάσμα ηλεκτρονικών συναλλαγών και υπηρεσιών, αξιοποιώντας όλα τα εναλλακτικά κανάλια του e-Banking, του Eurobank Mobile app από κινητά τηλέφωνα και tablet και του v–Banking, με κεντρικό στόχο ο πελάτης, ιδιώτης ή επιχείρηση, να μπορεί να εξυπηρετείται 24/7, με ασφαλή, απλό και λειτουργικό τρόπο.

Εν μέσω των νέων περιοριστικών μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας, το δίκτυο των καταστημάτων της Τράπεζας λειτουργεί κανονικά και παραμένει στη διάθεση του κοινού, σε όλη την επικράτεια, με την αυστηρή τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων για την προστασία εργαζομένων και πελατών. Ωστόσο, η Eurobank, για την καλύτερη και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών της, σε ασφαλές συναλλακτικό περιβάλλον, έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω όλων των διαθέσιμων εναλλακτικών δικτύων, ενθαρρύνοντας τους πελάτες της να το αξιοποιήσουν, μειώνοντας τις μετακινήσεις τους και συμβάλλοντας στην ανάσχεση της πανδημίας.

Αξιοποιώντας την υψηλή ψηφιακή ετοιμότητά της, μετά από πολυετείς επενδύσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου, ήδη από το πρώτο lockdown, η Eurobank επέδειξε υψηλά αντανακλαστικά και μεγάλη προσαρμοστικότητα, επιτυγχάνοντας απρόσκοπτη εξυπηρέτηση σε συνθήκες ασφάλειας για όλους. Μάλιστα, η Τράπεζα διακρίθηκε από το διεθνούς φήμης περιοδικό Global Finance ως “Distinguished Crisis Leader for 2020” για τις ενέργειες που πραγματοποίησε για υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων της και την υποστήριξη που προσέφερε στους πελάτες και την κοινωνία ενώ, επιπλέον, αναδείχθηκε ως η «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα στην Ελλάδα» (Best Consumer Digital Bank in Greece) για το 2020, για τρίτη διαδοχική χρονιά.

Η ανάπτυξη νέων καινοτόμων υπηρεσιών καθ' όλη τη διάρκεια της πανδημίας είχε ως αποτέλεσμα την αισθητή αύξηση του ψηφιακού πελατολογίου της Τράπεζας.

Οι ιδιώτες πελάτες έχουν τις εξής δυνατότητες για την κάλυψη των καθημερινών τους αναγκών:

1. e-Banking: Δυνατότητα για διενέργεια περισσοτέρων από 1.200 συναλλαγών με ασφάλεια και μικρότερο κόστος, καθώς και ελέγχου των οικονομικών, με μια ματιά, όλο το 24ωρο. Οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν online κωδικούς για το e – Banking και το Eurobank Mobile App, με την χρεωστική ή την πιστωτική τους κάρτα, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία στο κατάστημα (Πώς αποκτάτε online κωδικούς σύνδεσης).

  • Πληρωμές – Μεταφορές. Δυνατότητα εξόφλησης για άνω των 1.000 λογαριασμών με χρέωση λογαριασμού κάρτας μέσα από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Eurobank, (π.χ. βεβαιωμένες οφειλές σε εφορία και ταμεία, e-παράβολα, πληρωμή Λογαριασμών ΔΕΚΟ, ασφαλίστρων).
  • Πάγιες εντολές. Με πάγιες εντολές μπορείτε να πληρώνετε εμπρόθεσμα και αυτόματα τους λογαριασμούς και τις τακτικές οφειλές σας. Μπορείτε να ορίζετε πάγιες εντολές online με e-Banking ή τηλεφωνικά μέσω EuroPhone Banking.
  • Online προϊόντα μέσω e-Banking

Προσωπικό δάνειο έως 30.000 ευρώ, χωρίς εξασφάλιση και χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.

Απόκτηση πιστωτικής κάρτας online και άυλης προπληρωμένης κάρτας e-prepaid Visa, Online ασφάλεια αυτοκινήτου (μέσω Eurobank.gr), άνοιγμα προθεσμιακής κατάθεσης online (Πώς ανοίγετε προθεσμιακή online), Άνοιγμα Νέου Λογαριασμού Live.

2. Eurobank Mobile App. Δυνατότητα αποστολής χρημάτων από το κινητό, πληρωμών με ασφάλεια, διαχείρισης καρτών, ελέγχου προϊόντων στην Eurobank και σε άλλες τράπεζες.

3. Eurobank Wallet: Το ψηφιακό σας πορτοφόλι. Ανέπαφες συναλλαγές με το Android κινητό σας γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς να απαιτείται πληκτρολόγηση κωδικού ασφαλείας στο POS.

4. Ψηφιακή Ενημέρωση μέσω e-Statements για την κίνηση λογαριασμών δανείων και επενδύσεων, μέσω e-Banking, email.

5. Πολλαπλές δυνατότητες Οn line πληρωμών & Συναλλαγών, Δωρεάν πληρωμές και μεταφορές χρημάτων online με χαμηλή συνδρομή κάθε μήνα ή μέσω της πρωτοποριακής Υπηρεσίας PaF – Pay a Friend (για αποστολή έως 500 ευρώ την ημέρα), και δυνατότητα αγορών με χρέωση του λογαριασμού σας σε συνεργαζόμενα Online καταστήματα μέσω της Υπηρεσίας IRIS.

6. v-Banking για πελάτες Personal Banking για εξυπηρέτηση μέσω βίντεο κλήσης από τον προσωπικό/τραπεζικό τους σύμβουλο.

Οι επιχειρήσεις έχουν μεταξύ άλλων τις εξής δυνατότητες:

1. Μέσω της υπηρεσίας e-Banking για επιχειρήσεις

  • Δυνατότητα παρακολούθησης κεφαλαίων στην Eurobank και σε άλλες τράπεζες, ενημέρωση για τις κινήσεις εταιρικών καρτών, δανείων, υπολοίπων, λογαριασμών αλλά και για τις συναλλαγές θυγατρικών, ενημέρωση για την ημερομηνία λήξης ασφαλιστικής ενημερότητας.
  • Εξόφληση προμηθευτών, συνεργατών, λογαριασμών, καρτών, δανείων, μισθοδοσίες προσωπικού και πληρωμών για εισαγωγές/ εξαγωγές, αίτησης απόκτησης POS και καρνέ επιταγών.

2. Δέσμη ψηφιακών υπηρεσιών για συναλλαγές & εισπράξεις:

3. Ψηφιακές πωλήσεις & ανταγωνιστικότητα

  • Υπηρεσία Eurobank Payment Link για online πωλήσεις, ακόμη κι αν μια επιχείρηση δεν διαθέτει e-shop.
  • Δρομολογείται η νέα υπηρεσία Eurobank e-Commerce Solutions για να δημιουργήσει η κάθε επιχείρηση το δικό της e-shop με χαμηλό κόστος. Μέσω της υπηρεσίας Eurobank e-Commerce γίνονται πωλήσεις από το e-shop της επιχείρησης 24/7, με χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα.
  • v-Banking για εξυπηρέτηση επιχειρήσεων μέσω βιντεοκλήσης με τον προσωπικό τους σύμβουλο, online εργαλείο Βusiness Check –up για μέτρηση αποδοτικότητας και σχεδιασμό λύσεων, Digital Academy for Business με αναλυτικό εκπαιδευτικό υλικό για την ψηφιακό μετασχηματισμό μιας επιχείρησης. υπηρεσία εισπράξεων μέσω κινητού PaF Business.
  • Exportgate για την δικτύωση ελληνικών και κυπριακών επιχειρήσεων στην παγκόσμια αγορά και την ένταξη τους στο διεθνές δίκτυο εμπορίου Trade Club Alliance.

4. Για την ψηφιακή οργάνωση του συναλλακτικού κυκλώματος, οι υπηρεσίες e-Auctions, e-Invoicing και δυνατότητες διασύνδεσης μέσω του Eurobank API Portal.

Η Eurobank και όλο το προσωπικό της, με υψηλό αίσθημα ευθύνης, έχουν επιλέξει να βρίσκονται σταθερά δίπλα στους πελάτες, αξιοποιώντας κάθε τεχνολογική δυνατότητα με στόχο το διαρκή εμπλουτισμό των προϊόντων και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Ειδικότερα στις σημερινές συνθήκες, η χρήση του ολοκληρωμένου μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, συμβάλλει στην ανάσχεση της πανδημίας μέσω της μείωσης των μετακινήσεων.