Η τιμή της μετοχής του ΟΠΑΠ τους τελευταίους δώδεκα μήνες έχει αυξηθεί περίπου 60%, ξεπερνώντας τα 13 ευρώ. Tα καθαρά κέρδη σημείωσαν στο α’ εξάμηνο εκρηκτική αύξηση 301,8% στα 82,1 εκατ. ευρώ. Τα EBITDA της εισηγμένης εκτινάχθηκαν κατά 99,8%, στα 204,8 εκατ. ευρώ, παρά τις κατά 40% λιγότερες ημέρες λειτουργίας των καταστημάτων. Η Stoiximan και οι online δραστηριότητες του ΟΠΑΠ διατήρησαν τη δυναμική τους, συμβάλλοντας στην επιστροφή στην κανονικότητα για την εταιρεία.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) στο α’ εξάμηνο διαμορφώθηκαν στα 570,1 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 12,2% σε ετήσια βάση, σε σύγκριση με το α’ εξάμηνο 2020. Το β’ τρίμηνο 2021, το GGR διαμορφώθηκε στα 395,9 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 120,4% σε ετήσια βάση, ως αποτέλεσμα της ανάκαμψης από την επαναλειτουργία των καταστημάτων μετά το lockdown, ενισχυμένα και από την πλήρη ενοποίηση της Stoiximan.
Στόχος της εταιρείας για το προσεχές διάστημα είναι η περαιτέρω ανάκαμψη της λειτουργίας των καταστημάτων, ενώ καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη του ΟΠΑΠ αναμένεται να διαδραματίσουν τα VLTs και το online.
Η εισηγμένη αναμένεται στο β’ εξάμηνο να συνεχίσει την επιτυχημένη στρατηγική Fast Forward, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών της, τόσο στο διαδίκτυο, όσο και στο επίγειο δίκτυο των πρακτορείων. Η μακροπρόθεσμη στρατηγική του ΟΠΑΠ εστιάζει στους εξής άξονες:
- Τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας
- Ενίσχυση του εταιρικού και των προϊοντικών brand
- Διατήρηση της ισχυρής θέσης του retail δικτύου και διερεύνηση ευκαιριών ανάπτυξης
- Εξέλιξη των online δραστηριοτήτων σε ισχυρό επιχειρησιακό πυλώνα
- Αξιοποίηση της τεχνολογίας για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας
- Ενίσχυση της δέσμευσης των ανθρώπων, βάσει του ευρύτερου επιχειρησιακού σχεδιασμού.
Οι προτεραιότητες και οι βασικοί μοχλοί ανάπτυξης στο διαδίκτυο αφορούν στον εμπλουτισμό της αποκλειστικής προσφοράς αριθμολαχείων, με παράλληλη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς αναφορικά με την προσφορά αθλητικού στοιχηματισμού και καζίνο. Θα υπάρξει συνεχής προσπάθεια για την καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη σε κάθε σημείο επαφής.
Επιπλέον, ο ΟΠΑΠ αναμένεται να διευρύνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες ψυχαγωγίας, μέσω διερεύνησης ευκαιριών πέρα από το υπάρχον χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Επιπροσθέτως, η ανάπτυξη στο online περιλαμβάνει και την αξιοποίηση λύσεων και δραστηριοτήτων CRM, με απώτερο στόχο την αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες.
Τέλος, σχετικά με το επίγειο δίκτυο της εταιρείας, ο ΟΠΑΠ εστιάζει στην εξέλιξη των καταστημάτων του ως τοπικών προορισμών διασκέδασης, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη παικτική εμπειρία και νέες ψηφιακές δυνατότητες στους πελάτες του.