Προσωρινός μειοδότης για το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης αναδείχθηκε το σχήμα των ΤΕΡΝΑ-Άκτωρ-Ιντρακάτ, ενώ στο διαγωνισμό πληροφορίες αναφέρουν πως συμμετείχε και η Άβαξ. Το έργο έχει προϋπολογισμό 434 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει την κατασκευή κλειστού αυτοκινητοδρόμου, συνολικού μήκους 3,8 χλμ.
Το έργο είχε προκηρύξει στις 30 Δεκεμβρίου το υπουργείο Υποδομών και περιλαμβάνει:
- Την ολοκλήρωση των έργων στον κόμβο σύνδεσης της λεωφόρου Κύμης (έξοδος Κύμης/Πλαπούτα) με την Αττική Οδό.
- Ο δρόμος συνεχίζεται με ανοιχτή οδοποιία για 360 μέτρα μέχρι το νότιο στόμιο της σήραγγας, στο ύψος της υφιστάμενης οδού Νεφέλης στο Ηράκλειο.
- Σήραγγα 2,4 χλμ., η οποία θα κατασκευαστεί με υπόγεια διάνοιξη για 1,25 χλμ. μέχρι την οδό Κανάρη στο κέντρο της Πεύκης και με εκσκαφή και επανεπίχωση (cut and cover) για ακόμα 1,15 χλμ. μέχρι την οδό Χαλκίδος στην Πεύκη.
- Το τελευταίο κομμάτι του δρόμου (1 χλμ.) είναι σε ανοιχτή οδοποιία και περιλαμβάνει έναν ανισόπεδο κόμβο στο υφιστάμενο βιομηχανικό πάρκο στην περιοχή της Λυκόβρυσης.
- Στο έργο περιλαμβάνονται επίσης η διευθέτηση του ρέματος Πύρνας για την αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής, η αποκατάσταση των τοπικών οδικών δικτύων σε μήκος 2 χλμ., συνδέσεις με τοπικά δίκτυα μέσω ισόπεδων κόμβων, αποχετευτικά έργα και έργα πρασίνου περίπου 30 στρεμμάτων.