Σε μαραθώνιο επικοινωνίας επιδόθηκαν φέτος το καλοκαίρι Έλληνες και ξένοι επισκέπτες που δεν σταμάτησαν να ενημερώνουν τους διαδικτυακούς τους φίλους για κάθε σταθμό των καλοκαιρινών διακοπών τους στη χώρα μας, αναφέρει η Wind.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της Wind, και που αφορούν στο Δίκτυο 4G της εταιρείας, το αποκορύφωμα της καλοκαιρινής σεζόν είναι o Αύγουστος και ειδικότερα η εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου με την επικοινωνία να απογειώνεται και τα δεδομένα στο Δίκτυο 4G να σημειώνουν αύξηση 413% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Πελοπόννησος, Κρήτη, Ιόνιο, Δωδεκάνησα και Κυκλάδες φιλοξένησαν τους πιο δραστήριους επικοινωνιακά επισκέπτες και συνέβαλαν στο διπλασιασμό της κίνησης δεδομένων του δικτύου.
Εξίσου εντυπωσιακή είναι η αύξηση δεδομένων (151%) για το πρώτο μισό του Αυγούστου, «αφού όπως ήταν αναμενόμενο ούτε οι φετινοί παραθεριστές αποχωρίστηκαν τα social media, με το YouTube να αναδεικνύεται πρωταθλητής της διαδικτυακής επικοινωνίας ενώ ακολούθησαν Facebook και Instagram».
Την ίδια εμπιστοσύνη στο Δίκτυο της Wind επέδειξαν και οι ξένοι επισκέπτες της χώρας αυξάνοντας την κίνηση roaming 700% σε σχέση με πέρυσι. Τη μεγαλύτερη κατανάλωση σε δεδομένα έκαναν οι Άγγλοι, ακολουθούμενοι από τους Ολλανδούς, τους Σουηδούς και τους Ιταλούς γείτονες.