Αύξηση κατά 29% σημείωσε ο γαλλικός όμιλος LVMH ( Moet Hennessy Louis Vuitton) για το 2017, η οποία προέκυψε από μια ισχυρή απόδοση σε όλα τα τμήματα των προιόντων της.
Ειδικότερα, στα 5,13 δισ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για φέτος, συγκριτικά με τα 9,38 δισ. ευρώ το 2016 αντίθετα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών που είχαν κάνει λόγο για κέρδη της τάξεως 4,04 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τη στατιστική υπηρεσία FactSet.
H LVMH, που αποτελεί ηγετική παρουσία στο χώρο της βιομηχανίας καταλαμβάνοντας ένα πορτφόλιο με δώδεκα πολυτελείς μάρκες, όπως η Fendi, την υψηλής ποιότητας εταιρεία κοσμημάτων Bulgari και τη Hennessy Cognac, σημείωσε αύξηση κατά 11% στα έσοδά της για το δ'' τρίμηνο αγγίζοντας, έτσι, τα 12,54 δισ. ευρώ συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Παράλληλα, στα 42,6 δισ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της εταιρείας για όλο το έτος, σηματοδοτώντας μια εξαιρετική αποδοτικότητα στην κορωνίδα της εταιρείας, τη Louis Vuitton.
«Η άψογη απόδοση, στην οποία συνέβαλαν όλες μας οι επιχειρήσεις, οφείλεται σε ένα ευχάριστο περιβάλλον αλλά πάνω από όλα σε μια αξιοσημείωτη, δημιουργική δυναμική όλων των brand μας και την ικανότητα τους να αναδομούνται συστηματικά», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της LVMH.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ήταν «επιφυλακτικά σίγουρη» για το 2018 σε ένα περιβάλλον που συνεχίζει να είναι υποστηρικτικό, παρά τις δυσάρεστες συνθήκες και τις γεωπολιτικές αβεβαιότητες.
Η LVMH πρόσθεσε ότι θα προτείνει ένα μέρισμα των 5 ευρώ ανά μετοχή, μια αύξηση, δηλαδή, της τάξεως 25% σε σχέση με το 2016.