Σε μόλις 1% διαμορφώθηκαν οι εκκρεμότητες στο σύνολο των εντολών αποκοπής που δέχθηκε ο ΔΕΔΔΗΕ πανελλαδικά το 2018 από όλους τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας, όπως υποστηρίζει ο Διαχειριστής σε ανακοίνωση.
Ο ΔΕΔΔΗΕ ισχυρίζεται ότι «η αδυναμία πρόσβασης στον μετρητή ή η επιθετική συμπεριφορά ή/και η έμπρακτη παρεμπόδιση εκ μέρους του καταναλωτή (δεδομένου ότι ευλόγως το προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολάβων δεν νομιμοποιείται για την άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας), οδηγούν σε πολλές περιπτώσεις στον χαρακτηρισμό των αποκοπών αυτών ως "εκτελεσμένων ανεπιτυχώς", παρότι το αρμόδιο συνεργείο μετέβη στην προς αποκοπή παροχή, πλην όμως η αποκοπή δεν κατέστη εκ των πραγμάτων εφικτή για σοβαρούς αντικειμενικούς λόγους».
«Το σύνολο του προσωπικού του ΔΕΔΔΗΕ και των εργολάβων του, εργαζόμενοι συστηματικά για την παροχή άρτιων υπηρεσιών σε όλους τους χρήστες του Δικτύου Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας (καταναλωτές - προμηθευτές - παραγωγούς), ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στον πολύ μεγάλο όγκο εργασιών που προκύπτει από τον πολυδιάστατο ρόλο της Εταιρίας στην ελληνική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας. Το τεχνικό προσωπικό, παρά τις αντίξοες συνθήκες που συνήθως αντιμετωπίζει - με σοβαρούς κινδύνους ακόμη και για τη σωματική του ακεραιότητα - ανταποκρίνεται με πλήρη επάρκεια σε όλες τις υποχρεώσεις της Εταιρίας, σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζονται στο Ρυθμιστικό Πλαίσιο λειτουργίας του ΔΕΔΔΗΕ», καταλήγει η ανακοίνωση.