Αυξημένα κατά 6% ήταν τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις της Coca-Cola HBC το τρίτο τρίμηνο του 2017, με τον όγκο των πωλήσεων να καταγράφει άνοδο 3,4%, με ευρείες αυξήσεις και στους τρεις τομείς δραστηριοποίησης.
Όπως σημειώνει η εταιρεία στην ανακοίνωση, στον τομέα των αναπτυγμένων αγορών, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2,2% κυρίως λόγω της συνδρομής των χωρών της Νότιας Ευρώπης και την καλοκαιρία.
Στον τομέα των αναπτυσσόμενων αγορών, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 5,1%, με ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη στην Ουγγαρία και την Τσεχική Δημοκρατία, και σταθεροποίηση στην Πολωνία.
Παράλληλα, στον τομέα των αναδυόμενων αγορών, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,5%, με ισχυρή ανάπτυξη να καταγράφεται σε Ρουμανία, Σερβία και Ουκρανία. Ο όγκος πωλήσεων στη Ρωσία παρέμεινε σταθερός, ενώ στη Νιγηρία υποχώρησε μετά τις σημαντικές αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων.
Ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα κατέγραψε υψηλή μονοψήφια αύξηση χάρη στην καλοκαιρία που επικράτησε στη χώρα και την αυξημένη εισροή τουριστών. Στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών συνεχίστηκε η θετική πορεία, ενώ στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών με λίγες θερμίδες καταγράφηκε αύξηση, υποστηριζόμενη περαιτέρω από την κυκλοφορία της νέας Coca-Cola με Stevia και χωρίς θερμίδες. Τα σήματα Fanta, Schweppes και Monster κατέγραψαν καλές επιδόσεις. Οι μακροοικονομικές συνθήκες παραμένουν δύσκολες, με κάποιες θετικές εξελίξεις στην αγορά λιανικής.
Ο κ. Μιχάλης Ήμελλος, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής του ομίλου, σχολίασε:
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την ισχυρή επίδοση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις στο τρίμηνο, με ταυτόχρονη συνεισφορά και από την ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων σε ευρεία βάση, αλλά και από τη σημαντική βελτίωση μείγματος και τιμών. Οδεύουμε προς το τελευταίο τρίμηνο ενθαρρυμένοι από την πρόοδο που έχουμε σημειώσει και πεπεισμένοι για την επίτευξη των προσδοκιών μας για ολόκληρο το έτος».
Δείτε εδώ αναλυτικά τα αποτελέσματα της εταιρείας.