Υποχώρηση εσόδων, σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, κατά 14,7%, κατέγραψε ο όμιλος Coca Cola HBC AG το α' εξάμηνο του 2020, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, ο όγκο πωλήσεων εμφανίστηκε μειωμένος κατά 9,2% και τα έσοδα ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση μειωμένα κατά 6,1%, εξαιτίας κυρίως των επιπτώσεων της πανδημίας.
Κατά τα λοιπά υπήρξαν διαδοχικές βελτιώσεις στα έσοδα σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, από μείωση κατά 36% τον Απρίλιο, σε μείωση κατά 5% τον Ιούλιο ενώ η εταιρεία συνεχίζει να καταγράφει αύξηση ή διατήρηση των μεριδίων της στην κατηγορία των ανθρακούχων και των έτοιμων προς κατανάλωση μη αλκοολούχων ποτών, στις περισσότερες αγορές.
Ειδικότερα, στις αναπτυγμένες αγορές: -21,1%, καθώς οι χώρες αυτού του τομέα ήταν οι πρώτες που επέβαλαν περιοριστικά μέτρα και αντλούν σχετικά μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων τους από το κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης. Στις αναπτυσσόμενες αγορές: -16,4%, καθώς αρκετές από τις μεγαλύτερες χώρες χαλάρωσαν πιο νωρίς τα περιοριστικά μέτρα και ο τομέας έχει σχετικά μικρότερη έκθεση στο κανάλι της κατανάλωσης εκτός σπιτιού. Και τέλος στις αναδυόμενες αγορές: -8,4%, χάρη στην ανάπτυξη στη Νιγηρία και τη χαμηλή έκθεση στο κανάλι της κατανάλωσης εκτός σπιτιού στη Ρωσία.
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε αναφορικά με τα παραπάνω αποτελέσματα: «Είμαι υπερήφανος για τη θετική στάση και την ευελιξία που επέδειξαν οι εργαζόμενοί μας αυτήν την περίοδο των ταχύτατων αλλαγών. Αυτό το καίριο χαρακτηριστικό της εταιρικής μας κουλτούρας μάς επέτρεψε να συνεχίσουμε στο ακέραιο τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες, προστατεύοντας παράλληλα την ασφάλεια των ανθρώπων μας, εξυπηρετώντας τους πελάτες μας και στηρίζοντας τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε.
Οι άμεσες και αποφασιστικές μας ενέργειες διασφάλισαν την ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής μας αλυσίδας και διαφύλαξαν την κερδοφορία μας κατά τη διάρκεια ενός ιδιαιτέρως απαιτητικού δεύτερου τριμήνου. Οι ισχυρές επιδόσεις μας σε μερίδια αγοράς καταδεικνύουν τη δύναμη του χαρτοφυλακίου σημάτων μας και της υλοποίησης της στρατηγικής μας στην αγορά. Σκοπεύουμε να αξιοποιήσουμε αυτό το πλεονέκτημα τώρα που βλέπουμε τις πρώτες ενδείξεις ανάκαμψης. Η Coca-Cola HBC είναι μία ανθεκτική, καλά προετοιμασμένη οργάνωση για να προσαρμοστεί στο άνοιγμα των αγορών, να αναδυθεί ακόμα πιο δυνατή και να αναπτυχθεί στη νέα πραγματικότητα».