Η γαλλική εταιρεία παραγωγής στυλό, αναπτήρων και ξυριαφιών, Societe BIC, παρουσίασε απότομη πτώση στα καθαρά κέρδη της καθώς και μείωση πωλήσεων στο δ' τρίμηνο.
Ειδικότερα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα καθαρά της κέρδη μειώθηκαν στα 3,6 εκατ. ευρώ για το δ' τρίμηνο, συγκριτικά με καθαρά κέρδη ύψους 23,5 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο πέρσι. Τα συνολικά καθαρά κέρδη της BIC για το 2020 ανήλθαν στα 93,7 εκατ. ευρώ.
Επιπλέον, η εταιρεία δήλωσε ότι οι πωλήσεις του δ' τριμήνου μειώθηκαν σε σχέση με πέρσι απο 501,2 εκατ. ευρώ στα 410,1 εκατ. ευρώ, με τις πωλήσεις ολόκληρου του έτους να φτάνουν τα 1,63 δισ. ευρώ.
Σε δήλωσή της η BIC ανέφερε οτι η επιχειρηματικές της δραστηριότητες επηρεάστηκαν σημαντικά απο την πανδημία, παρόμοια με άλλες εταιρείες όπως για παράδειγμα η Michelin, με το τμήμα χαρτικών να δείχνει τη μεγαλύτερη μείωση καθώς τα μαθήματα μέσω διαδυκτίου και η εργασία εξ αποστάσεως οδήγησαν σε χαμηλότερα επίπεδα ζήτησης.
Το μέρισμα ανά μετοχή για το 2020 ορίστηκε στα 1,8 ευρώ ανά μετοχή, σημαντικά χαμηλότερο απο τα 2,35 ευρώ ανά μετοχή του 2019, το οποίο είχε και αυτό μειωθεί εν μέσω της πανδημίας από το αρχικό ύψος των 3,45 ευρώ ανά μετοχή.
Οι στόχοι της BIC για το 2021 περιλαμβάνουν αύξηση των πωλήσεων απο 5% έως 7% σε σταθερό νόμισμα. Χαρακτηριστικά, η εταιρεία δήλωσε ότι «για να πετύχουμε αυτό τον στόχο, θα επικεντρωθούμε στην αύξηση του μεριδίου αγοράς μας σε αναπτυσσόμενες χώρες κλειδιά μέσω νέων προϊόντων και αποτελεσματικών διαφημιστικών δραστηριοτήτων, ενώ ταυτόχρονα θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε τις ηλεκτρονικές μας δραστηριότητες»