Η Twitter Inc. πραγματοποίησε συνομιλίες τους τελευταίους μήνες για να αποκτήσει το Clubhouse, σύμφωνα με άτομα που είναι εξοικειωμένα με το θέμα, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Bloomberg.
Οι εταιρείες συζήτησαν μια πιθανή αποτίμηση περίπου 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εφαρμογή, χωρίς ωστόσο οι διαπραγματεύσεις να συνεχίζονται πλέον.
Η Clubhouse, χαρακτηρίζεται ως μια «audio-based social media app», μια εφαρμογή δηλαδή, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να επικοινωνούν μεταξύ τους, μόνο μέσω της φωνής τους. Μάλιστα, οι χρήστες μπορούν να συμμετέχουν σε chat rooms με διαφορετικές θεματολογίες είτε ως ακροατές είτε ως ομιλητές.
Η Clubhouse ήταν ήδη γνωστή, αλλά έγινε ακόμα πιο δημοφιλές όταν το... έπιασε στο στόμα του ο Έλον Μασκ. Συγκεκριμένα, ο ιδρυτής της Tesla στις αρχές Φεβρουαρίου αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το Clubhouse για μια «ομιλία» του, συμπληρώνοντας το όριο των χρηστών που δέχεται η εφαρμογή σε κάθε chat room (5.000 μοναδικοί χρήστες), την ίδια ώρα που αρκετοί δημοσιογράφοι μετέδιδαν live την ομιλία του στο YouTube.