Επενδύσεις με τη μέθοδο του franchising σε αγορές όπως της Ρωσίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Αιγύπτου και της Ν.Ευρώπης περιλαμβάνει ο επιχειρηματικός σχεδιασμός της B&F Group. Την ίδια στιγμή στοίχημα της διοίκησης της εισηγμένης είναι η επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά της Βουλγαρίας και η ενίσχυση της παρουσίας σε Ρουμανία και Βαλκάνια.
Η εισηγμένη στοχεύει στην ενίσχυση των πωλήσεων σε συνεργασία με αποκλειστικό αντιπρόσωπο, στην ιταλική, στην ισπανική, στη γαλλική, στη γερμανική, στην αυστριακή αγορά, καθώς και στην αγορά των χωρών της Benelux. Οι αγορές αυτές χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα απαιτητικές λόγω της έμφασης που οι εν λόγω χώρες αποδίδουν στο ρούχο και στο υψηλό design. Έμφαση επίσης δίνεται και στην ανάπτυξη του δικτύου χονδρικής, η οποία ενισχύεται με νέες συνεργασίες. Στα σχέδια της διοίκησης της εταιρίας είναι παράλληλα η ανάπτυξή της και στην εγχώρια αγορά, μέσω της επέκτασης του δικτύου σε περιοχές όπου μέχρι πρότινος δεν υπήρχε παρουσία των brands.
Η εισηγμένη κατά τη διάρκεια των lockdowns βασίστηκε τόσο στις πωλήσεις της χονδρικής, όσο και του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς στόχος της είναι η επέκταση των ηλεκτρονικών καταστημάτων που διαθέτει σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ο όμιλος αριθμεί 178 φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, εκ των οποίων τα 124 βρίσκονται στην Ελλάδα και τα 54 στο εξωτερικό.
Σε αυτά περιλαμβάνονται 67 εταιρικά καταστήματα σε εμπορικούς δρόμους και κέντρα στην Ελλάδα, ενώ τα 33 από αυτά είναι του brand «ΒSB» και τα υπόλοιπα 34 του brand Lynne. Στη χώρα μας λειτουργούν δύο ηλεκτρονικά καταστήματα B2B για πωλήσεις των brands BSB και Lynne, ενώ αντίστοιχα ηλεκτρονικά καταστήματα λειτουργούν στη Ρουμανία, μέσω της θυγατρικής BSB Fashion.
Πρόσφατα η εισηγμένη ίδρυσε τη θυγατρική «B&F Bulgaria» με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 60.000 λέβα, το οποίο κατέχει εξ’ολοκλήρου η μητρική. Στόχος της είναι να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στη χώρα και κυρίως το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο αποτελεί και τον κύριο καταστατικό σκοπό της βουλγάρικης εταιρείας.
Η εισηγμένη το 2020 παρά τη σημαντική υποχώρηση του τζίρου της στα 55,17 εκατ.ευρώ, από 80,24 εκατ.ευρώ το 2019, αύξησε το μικτό περιθώριο κέρδους κατά 3% σε σχέση με το 2019 και 55% για την εταιρεία, ενώ τα EBITDA έφτασαν τα 12,56 εκατ.ευρώ από 8,74 εκατ.ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 43,71% .