Με υποχώρηση πωλήσεων αλλά και αύξηση στα λειτουργικά κέρδη έκλεισε το α'' τρίμηνο του 2017 για τη Frigoglass, καθώς η αύξηση των πωλήσεων στην Ανατολική Ευρώπη συνεχίστηκε λόγω της ενισχυμένης ζήτησης από τους εμφιαλωτές της Coca-Cola και τις ζυθοποιίες.
Σύμφωνα με αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία, οι πωλήσεις της στο α'' τρίμηνο του 2017 υποχώρησαν στα 94,3 εκατ. ευρώ έναντι 101,9 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, πτώση που ανέρχεται στο 7,5%. Ωστόσο τα λειτουργικά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 7,1%, ανερχόμενα στα 2,6 εκατ. ευρώ.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, καταγράφηκε διψήφια αύξηση των πωλήσεων του τομέα παροχής υπηρεσιών (Service) λόγω δραστηριοτήτων στην Ευρώπη αλλά και μείωση των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης στην Ασία λόγω της διακοπής λειτουργίας του εργοστασίου στην Κίνα. Εξαιρουμένης της αγοράς της Κίνας, οι πωλήσεις του κλάδου σημείωσαν αύξηση 1%.
Η μείωση του περιθωρίου EBITDA (-0,5 π.μ.) του ομίλου οφείλεται στην πτώση του περιθωρίου του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης, μερικώς αντισταθμισμένη από την κατά 90 μονάδων βάσης βελτίωση του κλάδου Υαλουργίας λόγω της αύξησης τιμών και της ισχυρής επίδοσης της δραστηριότητας Μεταλλικών Πωμάτων. Ωστόσο η υποτίμηση του Νάιρα και η μείωση των πωλήσεων στο Ντουμπάι επηρέασαν τον κλάδο Υαλουργίας.
Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα υπογράμμισε ότι ο κλάδος Επαγγελματικής Ψύξης στις κύριες αγορές στην Ευρώπη κατέγραψε ισχυρή ανάπτυξη, ενώ η δραστηριότητα της Υαλουργίας επηρεάστηκε από νομισματικές πιέσεις στην Νιγηρία. “Εστιάζουμε στην αύξηση των πωλήσεων μας στην Ευρώπη για την υπόλοιπη χρονιά και συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε πρωτοβουλίες εξοικονόμησης κόστους με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας μας”, κατέληξε ο κ. Μαμουλής.