Τη δεύτερη θέση παγκοσμίως κατέκτησε η Microsoft στη λίστα με τις Top 10 εταιρίες που ξεχωρίζουν για την φήμη τους στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Η εταιρεία τιμήθηκε για ακόμη μία φορά, από τους ίδιους τους καταναλωτές, για τα προγράμματα κοινωνικής εταιρικής ευθύνης και την παγκόσμια συνεισφορά της στην εκπαίδευση και την κοινωνία.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Reputation Institute, ανεξάρτητη εταιρεία παροχής συμβουλών για τη διαχείριση φήμης, με τη συμμετοχή καταναλωτών από 15 διαφορετικές χώρες. Στην πρώτη δεκάδα βρέθηκαν οι εταιρίες που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία όσον αφορά την εταιρική διακυβέρνηση, τη θετική συμβολή τους στην κοινωνία και την μεταχείριση των εργαζομένων. Την πρώτη θέση, για φέτος, κατέκτησε η Lego, ενώ η Google ακολούθησε στην τρίτη θέση.
Ο Hahn-Griffiths, Executive Partner και Chief Research Officer του Reputation Institute δήλωσε σχετικά: «Η Microsoft έχει αναδείξει την εκπαίδευση ως ένα διεθνές ανθρωπιστικό ζήτημα και έχει δεσμευτεί να συμβάλλει στην ενίσχυσή της, δημιουργώντας μια ανοιχτή πλατφόρμα που ενθαρρύνει τις έννοιες των 'υπεύθυνων πολιτών΄ και της 'καλής εταιρικής διακυβέρνησης'».
Εδώ και 25 χρόνια, η Microsoft Hellas σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις που συνδέουν τον άνθρωπο και την τεχνολογία, ενδυναμώνοντας κυρίως μέσω της εκπαίδευσης, άτομα και κοινωνία.