Στα επίπεδα του 2019 αναμένεται να φθάσει η τουριστική κίνηση στην Ελλάδα κατά τη φετινή τουριστική σεζόν, με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα. Την εκτίμηση αυτή έκανε ο CEO της Thomas Cook Europe, Alan French, σε δηλώσεις του στο Liberal, τονίζοντας πως οι κρατήσεις σε πολλούς ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς παρουσιάζουν σημαντική αύξηση, καθώς η Ελλάδα είναι «ο best selling προορισμός για τους πελάτες της εταιρείας». Ο ίδιος προσθέτει ότι «η Ελλάδα αποτελεί αυτή τη στιγμή τον προορισμό με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και το 30% των κρατήσεών μας είναι για αυτήν».
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας στη Ρόδο, οι κρατήσεις, αυτή τη στιγμή, είναι επταπλάσιες τον αριθμό από ότι πέρσι. Παράλληλα, υψηλός αριθμός κρατήσεων παρατηρείται και σε προορισμούς, όπως η Κως με 5,2 φορές πιο πάνω σε σχέση με πέρσι, η Κρήτη με 4,6 φορές, η Σαντορίνη με 3,9 φορές και η Κέρκυρα με 3,6 φορές υψηλότερο αριθμό κρατήσεων έναντι του 2021.
.«Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού το 2022», ανέφερε ο Alan French κατά τη διάρκεια πρόσφατης εκδήλωσης της εταιρείας. «Η Ελλάδα παίζει τεράστιο ρόλο στον παγκόσμιο τουρισμό και ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες της Thomas Cook, αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς. Η χώρα προσφέρει ένα ευρύ φάσμα διακοπών που ταιριάζουν σε όλους τους ταξιδιώτες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, επομένως αναμένουμε ότι η δημοτικότητα της χώρας θα συνεχιστεί» δήλωσε ο ίδιος στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου.
«Είναι στρατηγική μας απόφαση να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας στην περιοχή με νέες συνεργασίες με τις επιχειρήσεις της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας», προσέθεσε ο ίδιος.
Όσον αφορά τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία, ο επικεφαλής της Thomas Cook σημείωσε ότι οι κρατήσεις είναι υψηλότερες τώρα από ό,τι πριν από έξι εβδομάδες και οι πελάτες φαίνεται να ανησυχούν λιγότερο για τον πόλεμο. Επιπλέον, επεσήμανε ότι οι πελάτες κάνουν κράτηση ακόμη πιο κοντά στην αναχώρηση από πέρυσι. «Το 52% των κρατήσεών μας είναι για τις επόμενες 10 εβδομάδες», είπε.
Παράλληλα, ο κ. French τόνισε οι πελάτες κατευθύνονται κυρίως σε ξενοδοχεία 4* και 5* καθώς και σε all-inclusive. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για την Ελλάδα, το 45% των ταξιδιωτών προτιμά ελληνικά ξενοδοχεία 5*, ενώ το 58% τείνει σε πακέτα all inclusive ξενοδοχείων.
Παράλληλα, η μέση ταξιδιωτική δαπάνη για τις διακοπές των ταξιδιωτών στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 2.600€, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σχέση με πέρυσι. «Ο μέσος όρος των δαπανών στην Ελλάδα είναι 30% υψηλότερος από ό,τι στην Ισπανία, γεγονός που αντικατοπτρίζει το υψηλό επίπεδο ξενοδοχείων all inclusive και 5* στην Ελλάδα», δήλωσε ο Alan French κατά τη διάρκεια της πρόσφατης εκδήλωσης.