Amazon: Όσα ξέρουμε για το NFT marketplace

Amazon: Όσα ξέρουμε για το NFT marketplace

Η Amazon φαίνεται να είναι πολύ κοντά στο λανσάρισμα της νέας πλατφόρμας NFT που ετοιμάζει. Αυτή η κίνηση έχει ιδιαίτερη σημασία καθώς αναμένεται να οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση της δημοτικότητας για συγκεκριμένες συλλογές NFT. Μεταξύ αυτών οι πρώτες συλλογές NFTs θα είναι των Beeple και των Pudgy Penguins και φυσικά άλλες που ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστές. 

Το Amazon NFT marketplace θα λειτουργεί σε ένα ιδιωτικό blockchain δίκτυο που θα ελέγχεται από τον κολοσσό ηλεκτρονικού εμπορίου.  Το blockchain δίκτυο που θα υποστηρίζει τα ψηφιακά συλλεκτικά αντικείμενα της Amazon δεν θα περιλαμβάνει τέλη συναλλαγών και οι χρήστες δεν θα έχουν δικαίωμα να εκτελούν αυτοί δικά τους έξυπνα συμβόλαια. Το δίκτυο επιβάλλει αυστηρούς περιορισμούς στους δημιουργούς NFT, αλλά και στους πελάτες της Amazon. Δημιουργεί ένα πραγματικό ερώτημα για την αξία που φέρνει πέρα από την δημοτικότητα της Amazon.

Η Amazon έχει υπογράψει μια σειρά από συνεργασίες για το λανσάρισμα, το οποίο όμως κρατά επτασφράγιστο μυστικό. 

Αυτή η υπηρεσία φαίνεται ότι έχει ως πρωταρχικό στόχο την ενίσχυση της πλατφόρμας βίντεο Twitch, η οποία είναι θυγατρική της Amazon.com και φέρεται να έκανε σημαντικές περικοπές προσωπικού τον Μάρτιο. Αρκετές εταιρείες που αναπτύσσουν blockchain παιχνίδια είτε έχουν συζητήσει, είτε έχουν υπογράψει συνεργασίες με την Amazon για την αρχική πώληση και λανσάρισμα των NFTs τους μέσω της καινούριας πλατφόρμας. 

Μια άλλη χρήση της πλατφόρμας θα περιλαμβάνει τις αποκλειστικές συνεργασίες με δημιουργούς ψηφιακών βιβλίων και ταινιών, δημιουργώντας ψηφιακές κοινότητες για αυτά τα αγαθά. Η εταιρεία σχεδιάζει να προωθήσει αυτή την πρωτοβουλία κατά πάσα πιθανότητα στην Prime Day, προγραμματισμένη για τις 22 και 23 Ιουλίου. 

Οι πελάτες θα μπορούν να αγοράζουν διαθέσιμα NFT όπως θα αγόραζαν οποιοδήποτε άλλο προϊόν της Amazon, με τις υποστηριζόμενες πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες ή οποιαδήποτε από τις διάφορες επιλογές πληρωμής που προσφέρει η εταιρεία. 

Παρόλο που η πλατφόρμα πιθανώς δεν θα φέρει σημαντική κίνηση στη μετοχή της εταιρείας, αναμένεται να επηρεάσει θετικά συλλογές NFTs που θα συμπεριληφθούν στο ξεκίνημα της πλατφόρμας, ενώ επιπλέον θα δώσει μια εξαιρετική διαφήμιση σε άλλα ανταλλακτήρια NFTs που έχουν τα δικά της κρυπτονομίσματα. Τα οποία πιθανώς να καταφέρουν να προσεγγίσουν το ενδιαφέρον από τους 300 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες της Amazon, όσο εξοικειώνονται με τα NFTs. 

Η πλατφόρμα NFT της Amazon έχει καθυστερήσει και το λανσάρισμα της έχει ακυρωθεί αρκετές φορές. 

Η Amazon κατά τη συνήθη της πρακτική πραγματοποίησε αρκετές συναντήσεις με νεοφυείς εταιρείες για συνεργασίες αλλά δεν φαίνεται να προχώρησε σε κάποια συνεργασία.