Ισπανία: Νέος νόμος επιβάλλει το πολύ τρία λεπτά αναμονή στο τηλέφωνο για εξυπηρέτηση
Η Ισπανία σκοπεύει να τερματίσει την αγωνία των εκνευριστικών αναμονών στο τηλέφωνο απαιτώντας από τις εταιρείες να προσέχουν τους πελάτες εντός τριών λεπτών. Η κυβέρνηση ενέκρινε ένα προσχέδιο νόμου που ορίζει το όριο των τριών λεπτών και δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ανθρώπους και όχι chatbot, δήλωσε την Τρίτη ο υπουργός Δικαιωμάτων των Καταναλωτών Αλμπέρτο ​​Γκαρθόν.
31/05/2022 • 16:46
• ΔΙΕΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ