«Στροφή» στο διαδίκτυο - Οι νέες καταναλωτικές συνήθειες που έφερε ο κορονοϊός
Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πραγματοποίησαν κυλιόμενη έρευνα, σε δείγμα 1.050 ατόμων για την περίοδο Μάρτιου-Μάιου 2020 με θέμα τις online αγοραστικές-καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων τις ημέρες του κορονοϊού.
02/06/2020 • 13:20
• ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ