Folli Follie: Νέα brands και επέκταση στο εξωτερικό φέρνει ο νέος χρόνος
Σε διαπραγματεύσεις με τρία γνωστά brands βρίσκεται η διοίκηση της Folli Follie σύμφωνα με πληροφορίες του Liberal Markets. H συμφωνία αναμένεται να ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα, ενώ την ίδια στιγμή η απόφαση του δικαστηρίου για τη συμφωνία εξυγίανσης αναμένεται ακόμα και έως το τέλος του έτους. Στόχος της εταιρείας είναι να εξισορροπήσει τις απώλειες το 2022 και να επιστρέψει στην κερδοφορία το 2023, δρομολογώντας την επέκταση των δραστηριοτήτων της στα Βαλκάνια.