Σούπερ Μάρκετ: Μπαράζ επενδύσεων στα e-shops – Τι βλέπουν οι μεγάλοι παίκτες
Σε μπαράζ επενδύσεων στα e-shops τους με «έπαθλο» τη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου προχωρούν οι μεγάλοι retailers. Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναμένεται να συνεχίσει την ανάπτυξη του e-shop της με επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ, ενώ η Σκλαβενίτης έως τέλος του έτους αναμένεται να επεκτείνει τη δραστηριότητά της σε δύο νέες πόλεις. Παράλληλα οι μεγάλοι προμηθευτές ποτών και τροφίμων έχουν δημιουργήσει ξεχωριστά τμήματα για την παρακολούθηση των πωλήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.