Πλαίσιο: Πώς οι επενδύσεις 1,8 εκατ. ευρώ σε e-commerce και call center ενίσχυσαν τις πωλήσεις
Σε τρεις άξονες κινείται η στρατηγική της Πλαίσιο. Νέες επενδύσεις σε υποδομές logistics, ενίσχυση του e-commerce και του in house call center. Ήδη έχουν επενδυθεί 1,8 εκατ. ευρώ στη νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικών πωλήσεων, ενώ το call center της εταιρείας απασχολεί 350 εργαζομένους. Τα τρία αυτά σημεία που εντάσσονται στον στρατηγικό σχεδιασμό της εισηγμένης, οδήγησαν στις υψηλότερες πωλήσεις πρώτου εξαμήνου την τελευταία δεκαετία.