H ΙΚΕΑ, εταιρία του Ομίλου FOURLIS, συνεχίζει να διακρίνεται για τη στρατηγική της επικοινωνία, αποσπώντας σημαντική βράβευση ανάμεσα σε περισσότερες από 300 υποψηφιότητες για τις επιδόσεις της στον χώρο του Influencer Marketing, με 6 βραβεία, για την υλοποίηση της ενέργειας των Live Shopping Events.
Πιο συγκεκριμένα, απέσπασε:
- 2 PLATINUM και 2 GOLD βραβεία, στην κατηγορία Most Innovative Campaign with Influencers και στην κατηγορία Best Use of Instagram for Influencer Marketing
- 1 BRONZE βραβείο, στην κατηγορία Best in Retail
- 1 BRONZE βραβείο, στην κατηγορία Best Influencer Marketing for Sales
Η διάκριση αυτή αποτελεί επιστέγασμα της συνεχούς προσπάθειας της ΙΚΕΑ να βρίσκεται κοντά στους πελάτες της και να ανταποκρίνεται, με δημιουργικότητα και ευελιξία, στις ανάγκες που δημιουργούνται στην καθημερινότητά τους. Παράλληλα, αποδεικνύει ότι η ΙΚΕΑ διατηρεί μία σταθερή θέση ανάμεσα στις εταιρείες που ξεχωρίζουν για τη δημιουργικότητά τους και την καινοτομία τους.
Η ενέργεια των Live Shopping Events, που απέσπασε 6 βραβεία, ξεχώρισε για το αυθεντικό της περιεχόμενο και την καινοτόμα προσέγγιση, παρουσιάζοντας «ζωντανά» ιδέες και λύσεις έξω από τον κλασικό τρόπο αγορών μέσα από ένα e-shop, αλλά μεταφέροντας την εμπειρία ενός καταστήματος ΙΚΕΑ και το κομμάτι της διαδραστικής αγοράς σε έναν ψηφιακό χώρο. Αγαπημένες επιδραστικές προσωπικότητες και εξειδικευμένοι υπάλληλοι της ΙΚΕΑ ήρθαν σε επαφή με το κοινό «ζωντανά» και μοιράστηκαν, μέσω Live videos στη σελίδα της ΙΚΕΑ, τις καινοτόμες προϊοντικές λύσεις και ιδέες που προσφέρει η ΙΚΕΑ, σε διαφορετικές κατηγορίες: στην οργάνωση ντουλάπας, στη βιώσιμη ζωή στο σπίτι και στο art de la table.
«Είναι μεγάλη μας χαρά που σε μία ακόμα διοργάνωση τα IKEA Live Shopping Events βραβεύονται με 2 Platinum, 2 Gold και 2 Bronze βραβεία. Το expertise των δικών μας ανθρώπων σε συνδυασμό με την παρουσίαση των influencers λειτούργησε αποτελεσματικά. Καταφέραμε να προσελκύσουμε τόσο το υπάρχον κοινό μας αλλά και νέο, με στόχο να εμπνεύσουμε με ιδέες και λύσεις για διάφορους χώρους του σπιτιού, προσαρμοσμένες στις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών. Το 2022 είναι για εμάς μία χρονιά με έντονο Live Commerce, καθώς έχει ήδη αγαπηθεί από το κοινό και το αναζητά», δήλωσε η Καρολίνα Μιζάν, Digital Marketing Executive, IKEA.
Τα Influencer Marketing Awards, που πραγματοποιήθηκαν από την Boussias Communications, αναδεικνύουν τις βέλτιστες πρακτικές στον χώρο του Influencer Marketing επιβραβεύοντας τα πιο δημιουργικά agencies, τα πιο καινοτόμα brands και τους πιο «αποτελεσματικούς» influencers.