Διοίκηση και εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ τελούν εν αναμονή της δέσμευσης που ανέλαβε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ότι εντός της ημέρας θα καταβληθεί ποσό ύψους 3 εκατ. ευρώ σε ασφαλή λογαριασμό για να πληρωθούν μέρος των οφειλομένων δεδουλευμένων τους.
Το μεσημέρι, πάντως, λήγει το τελεσίγραφο που έδωσαν χθες στον υπουργό οι εκπρόσωποι των φορέων για οριστική λύση στο θέμα του ΟΑΣΘ, αλλιώς -όπως διεμήνυσαν- θα προχωρήσουν σε νομικές ενέργειες. Σήμερα, συνεχίζουν για 12η μέρα την επίσχεση εργασίας, με τον πρόεδρο του συνδικάτου τους, Δημήτρη Τσερμενίδη, να δηλώνει εκ νέου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Παρόλο που δεν είναι σύννομη η διαδικασία που προτείνεται από την κυβέρνηση, εμείς παρακολουθούμε τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς και με το που δούμε χρήματα θα συνέλθουμε σε συνεδρίαση, προκειμένου να λάβουμε τις αποφάσεις μας. Δεν νομίζω, όμως, ότι θα δούμε χρήματα».
Για την Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου, στις 13:00 έχει προγραμματιστεί συνάντηση στην Αθήνα, με τη συμμετοχή εκπροσώπων από τα υπουργεία Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών και της διοίκησης του ΟΑΣΘ και μόνο θέμα συζήτησης το παρόν και το μέλλον του Οργανισμού.
Χιλιάδες υπογραφές σε διαδικτυακό ψήφισμα για την κατάργηση της σύμβασης ελληνικού δημοσίου και ΟΑΣΘ
Διαδικτυακό ψήφισμα με το οποίο ζητά να καταγγελθεί άμεσα από το ελληνικό δημόσιο η σύμβαση με τον ΟΑΣΘ "ανέβασε" εδώ και λίγες ημέρες σε γνωστό ιστοτόπο δημοψηφισμάτων ομάδα πολιτών. Η πρωτοβουλία για το ψήφισμα, που ήδη αριθμεί περίπου 9.200 υπογραφές και έχει ώς τελικούς αποδέκτες τα μέλη του ελληνικού κοινοβουλίου, ξεκίνησε έπειτα από την πολυήμερη επίσχεση εργασίας -για δωδέκατη ημέρα σήμερα- των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, η οποία έχει αφήσει την πόλη χωρίς λεωφορεία, ήτοι χωρίς το μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς για τη Θεσσαλονίκη.
«Το πρόβλημα με τον ΟΑΣΘ δεν είναι τωρινό μόνο, τώρα είναι η πιο ακραία του εκδοχή. Προφανώς το πρόβλημα είναι δομικό, δεν είναι συγκυριακό. Θα πρέπει να δούμε ένα άλλο μοντέλο λειτουργίας» είπε στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ "Πρακτορείο FM" και στον Σωτήρη Κυριακίδη ο Σπύρος Στεκούλης, που ενεργοποίησε τη διαδικτυακή αυτή κίνηση.
Ως στόχο της διαδικτυακής κίνησης περιγράφει το να τονιστεί πως «το μοντέλο λειτουργίας δεν είναι βιώσιμο, άρα πρέπει να βρούμε ένα άλλο μοντέλο».Τονίζει δε πως ο ΟΑΣΘ «δεν αφορά μόνο την πόλη της Θεσσαλονίκης, εφόσον πληρώνεται μέσω του προϋπολογισμού από όλους τους Έλληνες».
Όσο για την βαρύτητα της διαδικτυακής κίνησης, αυτή γίνεται «ώστε να μια εκφράσουμε μια στάση, μια άποψη αλλά μέχρι εκεί», είπε ο εμπνευστής του διαδικτυακού δημοψηφίσματος, ενώ σημείωσε πως είναι το ελληνικό κοινοβούλιο που έχει κυρώσει την εν λόγω σύμβαση και έτσι το τι θα γίνει τη συνέχεια «θα πρέπει να το πούνε εξειδικευμένοι νομικοί».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ