Περίπου 5.000 κλήσεις δέχθηκε το Τηλεφωνικό Κέντρο Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον Κορωνοϊό της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ, την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του
Ειδικότερα την πρώτη μέρα της λειτουργίας του το Κέντρο δέχθηκε περισσότερες από 4.951 κλήσεις. Το μεγαλύτερο ποσοστό των κλήσεων (63%) έγινε για οδηγίες σχετικά με τον κορωνοϊό. Σε ποσοστό 8% οι κλήσεις αφορούσαν ψυχολογική βοήθεια ενώ το 7% των πολιτών που κάλεσαν στο Κέντρο αναζητούσαν πληροφορίες σχετικά με ζητήματα κοινωνικής παρέμβασης.
Σημειώνεται ότι το 63% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες, έναντι του 38% των κλήσεων που έγιναν από άντρες.
Τέλος, οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με ποσοστό 3%.
Οι εθελοντές γιατροί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί συνεχίζουν να καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια να ανταποκριθούν σε όλες τις κλήσεις και να ενημερώσουν τους πολίτες.