Το καλοκαίρι του 2020 αναμένεται να ολοκληρωθούν, τελικά, οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του μετρό προς Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια), ενώ το καλοκαίρι του 2021 θα παραδοθούν οι επόμενοι τρεις (Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο).
Αυτό επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Ν. Κουρέτας από το βήμα του συνεδρίου Athens Investment Forum, τονίζοντας ότι το έργο θα μειώσει την κυκλοφορία των Ι.Χ. κατά 23.000 ημερησίως με 115.000 πολίτες να εξυπηρετούνται στη ζώνη επιρροής των σταθμών και τη διαδρομή λιμάνι – αεροδρόμιο να φθάνει τα 55 λεπτά.
Σύμφωνα με τον κ. Κουρέτα, την τελευταία 20ετία η Αττικό Μετρό έχει θέσει σε λειτουργία και κατασκευάζει 60 χιλιόμετρα γραμμών μετρό σε 64 σταθμούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συνολικού κόστους περίπου 7,2 δισ. ευρώ. Στο στάδιο σχεδιασμού/μελετών βρίσκονται συνολικά 37 χιλιόμετρα γραμμών με 26 σταθμούς, ενώ 32 χιλιόμετρα γραμμών δικτύου τραμ βρίσκονται σε λειτουργία ή σε στάδιο κατασκευής.
Όσον αφορά στην επέκταση του τραμ στον Πειραιά, προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ, η ημερήσια κίνηση εκτιμάται σε 35.000 νέους επιβάτες. Στο στάδιο της δημοπράτησης παραμένει το έργο της Γραμμής 4, το πρώτο τμήμα της οποίας είναι μήκους 13 χιλιομέτρων με 15 σταθμούς, με τρένα χωρίς οδηγό και συστήματα στην αιχμή της τεχνολογίας -και με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ.