Την μετάθεση κατά έξι μήνες της εφαρμογής της διαδικασίας για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης προβλέπει τροπολογία που κατέθεσε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς.
Ειδικότερα, η εφαρμογή του μέτρου παρατείνεται έως την 1η Απριλίου 2017 και ως εκ τούτου εξακολουθεί να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία για την τιμολόγηση των διαφημιζόμενων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ, καθώς και η δυνατότητα τιμολόγησης στις διαφημιστικές εταιρίες που μεσολαβούν.
«Η παράταση αυτή κρίθηκε αναγκαία καθώς οι προθεσμίες που δόθηκαν παρά τις παρατάσεις αποδείχτηκαν ιδιαίτερα ασφυκτικές για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον διαφημιστικό τομέα και είναι ακόμα σε εξέλιξη διαβούλευση του σχεδίου νόμου «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου», αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική αιτιολογική έκθεση.
Δείτε την τροπολογία εδώ.
Αλέξανδρος Διαμάντης