«Στον ΟΑΣΘ αυτή η τριτοκοσμική κατάσταση δεν μπορεί να συνεχίζεται. Με αυτό το πείραμα Τσίπρα-Σπίρτζη ζήσαμε την κρατικοποίηση και ζήσαμε τα αποτελέσματά της. Από 450 λεωφορεία που καθημερινά έκαναν δρομολόγια για να εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης πέσαμε στα 200-220, δεν έβγαιναν ούτε τα μισά, τα λεωφορεία αυτά ήταν εντελώς ακατάλληλα για τη μεταφορά του κόσμου», δήλωσε ο βουλευτής Α'' Θεσσαλονίκης της ΝΔ, Κώστας Γκιουλέκας, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού- Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM».
Συνεχίζοντας, ο κ. Γκιουλέκας τόνισε ότι «οπωσδήποτε θα αλλάξει αυτή η κατάσταση, ήδη ξεκινήσαμε, αλλάζοντας και το μοντέλο που η προηγούμενη κυβέρνηση ονειρεύτηκε και έφερε και είδαμε τα αποτελέσματα, αλλά από εκεί και πέρα το σημαντικό είναι ότι η Θεσσαλονίκη μαζί με τη βελτίωση και την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, του ΟΑΣΘ δηλαδή, μαζί με την επιτάχυνση των εργασιών του μετρό που πρέπει να προχωρήσει άμεσα, χρειάζεται όλα τα μέσα, γιατί είμαστε σε μία πόλη όπου το μόνο μέσο μαζικής μεταφοράς που έχει αυτή τη στιγμή είναι τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ».
Για τα τρία νομοσχέδια που ψηφίστηκαν κατά τον πρώτο μήνα διακυβέρνησης της χώρας από τη Νέα Δημοκρατία, υπογράμμισε ότι «η κυβέρνηση έδειξε ότι υπήρχε μία μεγάλη ετοιμότητα σε αυτά που ήλθαν στο κοινοβούλιο και ήταν σημαντικά ζητήματα, για τα οποία είχαμε δεσμευθεί», σημείωσε ο κ. Γκιουλέκας.
Κληθείς να σχολιάσει δηλώσεις από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ ότι η ΝΔ διατήρησε το πρωθυπουργικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη, παρότι στελέχη του κυβερνώντος κόμματος κατά καιρούς είχαν εκφραστεί αρνητικά γι'' αυτό, ο κ. Γκιουλέκας ανέφερε:
«Στη Νέα Δημοκρατία ευτυχώς διατηρούμε το δικαίωμα της γνώμης μας και την αυτονομία της γνώμης μας, άρα μπορούμε να έχουμε τις απόψεις μας και αυτό γίνεται σε ένα δημοκρατικό κόμμα [...] Σε ό,τι αφορά τα ταχύτερα βήματα που απαιτούνται, το αν θα γίνουν με τα γραφεία του πρωθυπουργού ή αν θα γίνουν με κάποια άλλα όργανα, το σίγουρο είναι ότι η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα νομοτελειακά θα πρέπει να προχωρήσουν πάρα πολύ γρήγορα -και αναπτυξιακά και πολιτικά- γιατί η πιο ευαίσθητη περιοχή της χώρας μας είναι η Μακεδονία και η Βόρεια Ελλάδα. Στη Βόρεια Ελλάδα η χώρα μας γειτονεύει ηπειρωτικά με τέσσερα κράτη. Από πολλά από αυτά πολλές φορές εκπέμπονται μηνύματα όχι μόνο καθόλου φιλικά, αλλά μηνύματα που περιέχουν έντονες προκλήσεις [...] Θα διεκδικήσουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα να γίνουν ουσιαστικές αλλαγές που έχουν σχέση με τη Βόρειο Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη».