Τις βασικές κατευθύνσεις της στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης και προβολής του ελληνικού τουρισμού παγκοσμίως, στην μετα-covid εποχή, ανέπτυξε σήμερα η ηγεσία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, στην επίσημη πρώτη παρουσίαση της ελληνικής συμμετοχής στην ITB Berlin 2021. Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση, από τον υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, του κυβερνητικού σχεδίου για το ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού το 2021.
Η συμμετοχή του ΕΟΤ, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, καινοτομεί φέτος, φιλοξενώντας στο ψηφιακό του περίπτερο δυο εμβληματικές δράσεις του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ξ.Ε.Ε.) και, συγκεκριμένα, τα Boutique Hotels και τις ελληνικές start-up επιχειρήσεις τουρισμού. Την επίσημη παρουσίαση του ψηφιακού περιπτέρου του ΕΟΤ έκαναν με τηλεδιάσκεψη σήμερα το μεσημέρι, η πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, με τη συμμετοχή του προέδρου του Ξ.Ε.Ε. Αλέξανδρου Βασιλικού.
From the online ITB Now 2021.
— 𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍𝒂 𝑮𝒆𝒓𝒆𝒌𝒐𝒖 (@AGerekou) March 10, 2021
Cause ....
.....All you want is Greece! pic.twitter.com/hmCfpyPfWg
Στην παρέμβαση της η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου ανάφερε ότι «η νέα στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης που σχεδιάζεται για την δεκαετία που διανύουμε, στοχεύει να καταστήσει την Ελλάδα, Χώρα του Ευζήν. Συνεργαζόμαστε με την τουριστική βιομηχανία αξιοποιώντας όλα τα καινοτόμα εργαλεία. Η πρόταση μας περιλαμβάνει δύο έργα: α) τη δημιουργία ολοκληρωμένου Ψηφιακού Τουριστικού Χάρτη της Ελλάδας και β) την περαιτέρω ψηφιακή ενδυνάμωση του οργανισμού», επεσήμανε η κα Γκερέκου.
Αναφερόμενη στις επιπτώσεις του Covid-19 στην ταξιδιωτική βιομηχανία, η κα Γκερέκου εστίασε σε αυτά που πρέπει να συνδυάζει μια εθνική πολιτική για τον τουρισμό κάνοντας λόγο για υπηρεσίες και διαδικασίες που σέβονται τον μοναδικό φυσικό πλούτο της χώρας και τη τοπική ταυτότητα, σε όλη τη διαδικασία της ταξιδιωτικής εμπειρίας, την προσέλκυση υπεύθυνων επισκεπτών σε σταθερά αυξανόμενο ρυθμό, συνυπολογίζοντας την φέρουσα ικανότητα των προορισμών αλλά και την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους προσβλέποντας στη νέα τουριστική τάση, τους επισκέπτες μακράς διαμονής γνωστούς ως ψηφιακούς νομάδες. Απευθυνόμενη στο διεθνές κοινό, η πρόεδρος του ΕΟΤ έκλεισε την ομιλίας της με την πρόσκληση : «Η Ελλάδα σας περιμένει..γιατί ... «Αll Υou Want Is Greece».
Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης τόνισε ότι «το μήνυμά μας φέτος είναι καθαρό και απλό. Μετά από τις δυσάρεστες εμπειρίες του περασμένου έτους, ήρθε η ώρα για νέες, χαρούμενες εμπειρίες. Και… ό,τι ψάχνει ο ταξιδιώτης βρίσκεται στην Ελλάδα. »All you want is Greece». Βλέπουμε μια ευκαιρία για τη χώρα μας να επαναπροσδιορίσει τη θέση της με νέο αφήγημα, πέρα από το μοντέλο της θάλασσας και του ήλιου. Επικεντρώνουμε στην αυθεντικότητα, την ιδιαίτερη ταυτότητα και τους ανθρώπους. Η Ελλάδα έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Φραγκάκης.
Στην παρέμβαση του ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (Ξ.Ε.Ε) Αλέξανδρος Βασιλικός ευχαρίστησε τον ΕΟΤ για την συνεργασία με την οποία όπως είπε αναδείχθηκε η Ελλάδα που καινοτομεί και βγαίνει μπροστά με αυτοπεποίθηση.
"Οι δυο εμβληματικές δράσεις του ΞΕΕ, το πρόγραμμα πιστοποίησης των “Boutique Hotels” και το CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator που παρουσιάσαμε σε αυτή την κορυφαία παγκόσμια τουριστική διοργάνωση, σηματοδοτούν δύο από τους στρατηγικούς πυλώνες της "επόμενης μέρας", ανάφερε ο κ. Βασιλικός.