Με τον δικό του τρόπο, δίνοντας στοιχεία, παραθέτοντας κριτήρια και τις σκέψεις του, αλλά και σαρκάζοντας κάποιους αδαείς, που ωστόσο επιμένουν να εκφέρουν γνώμη, απαντά στους κακόπιστους ο Σωκράτης Μαυρομμάτης.
Ο κορυφαίος φωτογράφος αρχαιοτήτων της χώρας μας, με αναρτήσεις του στο Facebook έχει απαντήσεις για πολλά, και για τη φωτογράφηση του οίκου Dior. Αποψη που δικαιούται να έχει, καθώς υπήρξε επί δεκαετίες διακεκριμένος φωτογράφος στα έργα της Ακρόπολης που αποτύπωνε κάθε πτυχή των έργων τεκμηριωτικά αλλά και καλλιτεχνικά.
Ο Σωκράτης Μαυρομμάτης τοποθετείται στην κριτική που ασκείται στην απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου να δώσει το «πράσινο» φως για φωτογραφήσεις με δημιουργίες του οίκου Dior με θέμα την ελληνική κληρονομιά και τον ελληνικό πολιτισμό στην Ακρόπολη.
Σε ανάρτηση στο Facebook ο κ. Μαυρομμάτης κάνει μία αντιπαραβολή με το απορριφθέν αίτημα της Gucci για επίδειξη μόδας στον Παρθενώνα το 2017 με το αίτημα του Dior που έγινε δεκτό χαρακτηρίζοντας «πονηρή» την σύγκριση των δύο περιπτώσεων.
Γράφει συγκεκριμένα στο Facebook: «Αρκετοί προσπαθούν να εξομοιώσουν (πονηρά) την άρνηση του ΚΑΣ στον Gucci, με την έγκριση στον Dior. O Gucci ζητούσε το 2017 επίδειξη μόδας με κατασκευή πασαρέλας ανάμεσα στον Παρθενώνα και το Ερέχθειο, με παρουσία 300 καθήμενων θεατών. Kινηματογράφηση με ειδικά φωτιστικά εφέ, οθόνες και μουσική με ηχητικά μηχανήματα σε πυργίσκους, που φυσικά απαιτούσαν τεράστιες κατασκευές στον χώρο. O Dior ζητάει μόνο φωτογράφιση, χωρίς πασαρέλες, χωρίς καμία κατασκευή και χωρίς καμία επαφή των ανθρώπων με τα μνημεία. Η παραπληροφόρηση έγινε "πανεπιστημιακό" μάθημα».
Το μήνυμά του διαδόθηκε γρήγορα μέσω Twitter, καθώς ο κ. Μαυρομμάτης μιλά μετά λόγου γνώσεως και οι αναρτήσεις του έχουν ενδιαφέρον. Ας δούμε και τις άλλες τοποθετήσεις του επί του ίδιου θέματος. Μία για τα 9μετρα φορτηγά που ΘΑ ανέβαιναν στον Βράχο, (όπως έγραφε πρωτοσέλδα το κομματικό όργανο του ΣΥΡΙΖΑ:)
«Όποιος υπονοεί πως τα "9μετρα φορτηγά", θα ανέβουν στην Ακρόπολη, μόνο κρετίνος ή βαλτός μπορεί να είναι (μπορεί και τα δύο). Ο εξοπλισμός θα μεταφερθεί στο άδειο παλαιό μουσείο, από τον γερανό/αναβατόριο της ΝΑ γωνίας του βράχου, που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980 για να μεταφέρει τεράστιους όγκους μάρμαρου, μηχανημάτων και υλικών βάρους άνω των 10 τόνων, για την αναστήλωση (φυσικά δεν έχει σχέση με τον ανελκυστήρα ΑΜΕΑ της βόρειας κλιτύος). Στον φιλοσοφικό διάλογο, νομίζω πως χρειάζονται πραγματικά στοιχεία και όχι "πονηριές"...»
Και μία ακόμη τοποθέτησή του επί του θέματος, πάντοτε στο Facebook:
«Οι διαφωνίες και οι συμφωνίες είναι εύλογες και θεμιτές, αλλά να ξέρουμε για τί μιλάμε. Προφανώς η Ακρόπολη δεν χρειάζεται διαφήμιση. Χρειάζεται όμως η ελληνική παραγωγή και οι Έλληνες δημιουργοί. Κάτι που υπόσχεται η πρόταση DIOR που προβλέπει η παρουσίαση να είναι αφιερωμένη στο 1821, με δημιουργίες που θα ετοιμαστούν στην Ελλάδα με ελληνικά υφάσματα και πρώτες ύλες, από Ελληνίδες και Έλληνες τεχνίτες και δημιουργούς. Τα πασίγνωστα μνημεία αξιοποιούνται για την προβολή της ελληνικής παράδοσης, του ταλέντου και της τεχνογνωσίας των Ελλήνων στο χώρο της μόδας.»
Ο Σωκράτης Μαυρομμάτης, χρόνια εργαζόμενος στην Υπηρεσία Συντηρήσεως Μνημείων Ακροπόλεως έχει πολλές φορές ανεβάσει ποστ, στηλιτεύοντας τα περί «τιμεντόστρωσης» και δίνοντας στοιχεία για το συγκεκριμένο έργο.