Στις κατηγορίες της διοίκησης της ΔΕΗ ότι ακολουθεί σε βάρος της διακριτική μεταχείριση υπέρ άλλων ιδιωτικών παρόχων, όσον αφορά στις εντολές αποκοπής ρεύματος οφειλετών, απαντά με ανακοίνωσή του ο ΔΕΔΔΗΕ , ο οποίος επισημαίνει ότι ακολουθεί την ίδια ακριβώς εταιρείες της αγοράς.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ, με αφορμή αναφορές που γίνονται για διακριτική μεταχείριση υπέρ άλλων προμηθευτών εις βάρος της ΔΕΗ ως προς την αποτελεσματικότητά του στην εκτέλεση εντολών αποκοπής λόγω ληξιπρόθεσμων χρεών, ο διαχειριστής διευκρινίζει τα εξής:
* Για το έτος 2018, το σύνολο των εντολών που δέχθηκε πανελλαδικά για αποκοπές από όλους τους προμηθευτές διαμορφώθηκε στις 536.647, εκ των οποίων οι 228.674 εντολές ανακλήθηκαν (λόγω εξόφλησης του χρέους και σε αρκετές περιπτώσεις μετά την επίσκεψη συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ) και οι 298.992 εκτελέσθηκαν, αφήνοντας σε εκκρεμότητα για αποκοπή μόλις το 2% επί του συνόλου.
* Από τις αρχές του 2019 έως σήμερα, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει δεχθεί 192.480 εντολές για αποκοπές λόγω χρέους, εκ των οποίων οι 55.491 έχουν ανακληθεί και οι 87.113 έχουν ήδη εκτελεσθεί, με τις εκκρεμότητες επί του συνόλου να διαμορφώνονται στο 26%, ποσοστό που θα μειωθεί το προσεχές διάστημα με τη συνέχιση της εκτέλεσης των εντολών.
«Τα στοιχεία αυτά», τονίζεται, «καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα του ΔΕΔΔΗΕ, με δεδομένο μάλιστα ότι τα συνεργεία του -παράλληλα με τη διεκπεραίωση του μεγάλου όγκου αιτημάτων για αποκοπές- πραγματοποιούν ταυτόχρονα ελέγχους για ρευματοκλοπές, εντοπίζοντας περισσότερα από 10.000 περιστατικά κατά μέσο όρο, με βάση τα επίσημα στοιχεία. Ο ΔΕΔΔΗΕ, παρά τις σοβαρές ελλείψεις σε τεχνικό προσωπικό που αντιμετωπίζει -ενδεικτικά αναφέρεται ότι πανελλαδικά, για το σύνολο των 7,5 εκατ. παροχών, το τεχνικό του προσωπικό φθάνει τα 2.142 άτομα, ενώ το σύνολο των καταμετρητών του μόλις τους 283 - καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πελατών του, παρά τις αντιξοότητες».