Μετά τους «μουσαμάδες» που χρησιμοποιήθηκαν για να εγκαινιάσουν έναν σταθμό του Μετρό της Θεσσαλονίκης που δεν λειτουργεί, τώρα εγκρίνουν κονδύλι 400.000 για να διαφημίσουν το ίδιο το Μετρό που δεν υπάρχει...
Προκαλώντας εύλογα ερωτήματα για το χρόνο που επιλέγεται, δεδομένου ότι η χώρα βαδίζει σε εκλογές, τουλάχιστον αυτοδιοικητικές και για την ανάδειξη ευρωβουλευτών, το διοικητικό συμβούλιο έλαβε απόφαση για διαφήμιση του έργου με ένα κονδύλι της τάξης των 400000 το οποίο θα μοιραστεί σε τοπικά και περιφερειακά μέσα ενημέρωσης.
Η διαφήμιση ενός έργου που δεν λειτουργεί είναι λογικό να δημιουργεί εντυπώσεις, ειδικά στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης που πέραν της κυβερνητικής κοροιδίας αντιμετωπίζουν και το πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών λόγω του τρόπου λειτουργίας τους ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ. εγκρίθηκε στις 23/1/2019 «Δαπάνη επικοινωνιακής προβολής και παραγωγής οπτικοακουστικού υλικού για το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης ύψους 400.000 ευρώ για το 2019»
Όπως αναφέρει η έγκριση της δαπάνης που αναρτήθηκε στο Διαύγεια, το ποσό αυτό θα κατατμηθεί ως εξής:
- 150.000 ευρώ σε τηλεοπτικούς σταθμούς, με το 30% του ποσού να διατίθεται σε περιφερειακούς σταθμούς (45.000 ευρώ)
- 30.000 ευρώ σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, με το 30% του ποσού να διατίθεται σε περιφερειακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς (9.000 ευρώ)
- 110.000 ευρώ στον έντυπο τύπο, με το 30% του ποσού να διατίθεται στον περιφερειακό τύπο (33.000 ευρώ)
- 110.000 ευρώ για την κατασκευή νέας ιστοσελίδας, την προβολή του έργου στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού.