Στην εμπορική διάθεση του πρώτου εξ ολοκλήρου και αποκλειστικά ψηφιακού προγράμματος κινητής προχώρησε η COSMOTE, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν οι ίδιοι το πακέτο ομιλίας και data που επιθυμούν, ανάλογα με τις ανάγκες τους, και να το διαχειρίζονται μέσα από την εφαρμογή My COSMOTE. Το COSMOTE Neo, όπως ονομάζεται το νέο αυτό προϊόν, ξεχωρίζει για την ευελιξία του, την απλότητα και το γεγονός ότι είναι εντελώς αδέσμευτο, καθώς ο χρήστης μπορεί να το διακόψει όποτε επιθυμεί.
Το COSMOTE Neo απευθύνεται κυρίως στους νέους που ξέρουν να κάνουν τα πάντα μέσα από το κινητό τους και αποτελεί την κινητή της digital γενιάς. Αυτό, άλλωστε, αποδεικνύουν και οι δημοφιλείς εφαρμογές της εταιρείας, My COSMOTE και WHAT’S UP, καθώς τις χρησιμοποιούν περισσότεροι από 3,4 εκατ. συνδρομητές. Μια τάση, μάλιστα, συνεχώς αυξητική, σύμφωνα με την COSMOTE.
Όπως ανέφερε, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε για την παρουσίαση του COSMOTE Neo, ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ: «Το COSMOTE Neo σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην κινητή τηλεφωνία στη χώρα μας. Είναι ουσιαστικά μια νέα κινητή που απευθύνεται κυρίως στους νέους, χωρίς να είναι καρτοκινητή, αλλά ούτε και συμβόλαιο. Αποτελεί το πρώτο πρόγραμμα κινητής που ζει εξ ολοκλήρου στον ψηφιακό κόσμο, όπως ταιριάζει στον καταναλωτή της ψηφιακής εποχής. Ό,τι κι αν σχεδιάζουμε, ό,τι κι αν κάνουμε, έχουμε πάντα στο μυαλό μας τα θέλω του πελάτη».
Τι είναι το COSMOTE Neo
Με το νέο αυτό προϊόν οι χρήστες έχουν τον απόλυτο έλεγχο της κινητής τηλεφωνίας τους αποκλειστικά ψηφιακά. Όλα ξεκινούν και ολοκληρώνονται μέσω του My COSMOTE App: από την εγγραφή και την διαχείριση των πακέτων μέχρι την εξυπηρέτηση. Με ένα κλικ στο κινητό τους, οι καταναλωτές μπορούν με απλά βήματα να ενεργοποιήσουν το COSMOTE Neo και να προχωρήσουν στην ταυτοποίηση των στοιχείων τους, να διαμορφώσουν το πλάνο τους όπως επιθυμούν, να το αλλάζουν κάθε μήνα, οποιαδήποτε στιγμή, να επιλέξουν πρόσθετα πακέτα (data, ομιλία, SMS), να πληρώσουν, ακόμα και να εξυπηρετηθούν. Επιπλέον, μπορούν να το διακόψουν οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.
Τo COSMOTE Neo προσφέρει μόλις 4 συνδυασμούς GB και χρόνου ομιλίας, με τη τιμή να κυμαίνεται από 20-30€/μήνα, αλλά και επιλογή extra πακέτων (MB, λεπτά ομιλίας, SMS) για μεγαλύτερη ευελιξία. Επιπλέον, η COSMOTE προσφέρει 100 GB για 1 χρόνο σε όλους τους νέους πελάτες COSMOTE Neo.
Σε ποιους απευθύνεται το COSMOTE Neo
Οι άνθρωποι σήμερα ζητούν περισσότερα data, μεγαλύτερη ευελιξία, σιγουριά και απλότητα, χωρίς δεσμεύσεις και υψηλές χρεώσεις, σύμφωνα με ποιοτική έρευνα που «έτρεξε» η COSMOTE σε συνεργασία με την εταιρεία IPSOS. Όπως προκύπτει από την έρευνα, ο σύγχρονος καταναλωτής έχει μάθει να ζει σε έναν ψηφιακό κόσμο, όπου όλα γίνονται από το Smartphone του. Θέλει να είναι «always connected» με υψηλές ταχύτητες και χωρίς περιορισμούς. Να νιώθει ασφάλεια ότι δεν θα ξεμείνει από data ή χρόνο ομιλίας, επιλέγοντας κάθε μήνα ο ίδιος πως θα φτιάξει το πλάνο του.
Αυτές ακριβώς τις ανάγκες έρχεται να καλύψει το COSMOTE Νeo, που απευθύνεται σε ανθρώπους δυναμικούς, ηλικίας γύρω στα 25 με 35, που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Που είναι συνέχεια online και χρησιμοποιούν πολλά data. Που θέλουν μεγαλύτερη ελευθερία, αλλά όχι δεσμεύσεις και συνδρομές. Που έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώνουν μόνοι τους, αλλά δεν μπορούν να ξοδεύουν πολλά. Που τα θέλουν όλα εύκολα και απλά. Είναι ουσιαστικά σχεδιασμένο για τους “digital savvy” που ζουν, λειτουργούν, συνδιαλέγονται και ψυχαγωγούνται ψηφιακά.
COSMOTE: To μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα
O Όμιλος ΟΤΕ πραγματοποίησε €5 δισ. επενδύσεις την περασμένη δεκαετία σε νέες τεχνολογίες και υποδομές, ενώ για την τρέχουσα τετραετία το επενδυτικό του πλάνο αγγίζει τα €2 δισ. Χάρη σε αυτές τις επενδύσεις, η COSMOTE έφερε πρώτη στην Ελλάδα το 5G. Το COSMOTE 5G είναι σήμερα το μεγαλύτερο 5G δίκτυο στη χώρα με πανελλαδική πληθυσμιακή κάλυψη που έχει ήδη ξεπεράσει το 50%, ενώ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη η κάλυψη έχει φθάσει στο 97% και 90% αντίστοιχα. Το δίκτυο συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά, με νέο στόχο, όπως αναφέρει η εταιρεία, το 60% πανελλαδικής πληθυσμιακής κάλυψης, μέχρι το τέλος της χρονιάς.